سفارش تبلیغ
صبا ویژن







----- بسم الله النور -----

خواهران و برادران ، فعالان عزیز عرصه سایبر ،،،

سلام برادر در غربت اسیر خویش را از فرسنگها دور از خاک پاک وطن پذیرا باشید .

مرحبا ، واقعا مرحبا به بصیرت والاى شما جوانان غیور ایران اسلامى ، خسته مباد گامهاى استوارتان و پاینده باد غیرت شکوه آفرینتان .

نمیدانید که چه بر من میگذرد وقتى شما عزیزان را در فضاى سایبر قلم به قلم و در بطن میهن دوش به دوش میبینم و خود اینجا اسیر قفس غربتم .

بتازید ، بر آمال و آرزوهاى خام دشمنان این مرز و بوم چونان ذوالفقار على که هیمنه کفر را به دو نیم میکرد زخم هاى کارى بزنید ، بروید ، راه شما سراسر نور است  ، بمانید ، بر عهدى که با انقلاب و ولایت با خون دل و اشک جان بسته اید چونان سروى سترگ استوار و پا برجا بمانید ، ببینید ، بدخواهان اسلام و انقلاب از خروش غرور آفرین شما به خشم آمده اند ، بشنوید ، ناله عجز مستکبرین را که از بصیرت والاى شما جامه به تن میدرند .

عزیزان هموطن ،،،

آنگاه که میبینم نداى مرگ بر دشمن شما پیکره ظلم را به لرزه در آورده است از غرو فراوان  به خود میبالم و اشک میرزیم در فراغ خاک پاک وطن .

کجایند شهداى این خاک عزیز و کجاست امام روح الله ( ره ) تا ببیند که سربازان او که زمانى گهواره بسترشان بود امروز مردان و زنانى برومند شده اند و سینه سپر کرده اند در مقابل تیر ظلم ، کجایند آنهایى که خیال خام براندازى و انقلاب مخملین در سر داشتند تا ببیند که فداییان رهبر نه یکى و دوتا بلکه تمامى ملتند که چشم به دهان حضرت ماه دارند تا به یک اشاره طوفانى به پا کنند به وسعت همه دنیا .

حرف براى گفتن و درد دل براى نوشتن بسیار دارم ، اما نه اشک امانم میدهد و نه طاقت دین دل شکسته ام را دارم .

این حقیر را نائب الزیاره خاک پاک وطن باشید أ

محمد مقیمى ( 13 \ شهریور \ 1389 ه.ش )

و من الله توفیق ،،،

موفق ، سربلند و پیروز باشید ،،،



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان