سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم‌الله الرحمن الرحیم


به نام او که هر روز سعی در حرکت به سمت او میداریم..به سمت خدا

دستور خداوند به امر به معروف و نهی از منکر

ولتکن منکم امه یدعون الی الخیر و یأمرون بالمعروف وینهون عن المنکر و أولئک هم المفلحون آل عمران/ 104) قرآن با لام تاکید دستور می دهد که باید عده ای مردم را به کارهای خیر دعوت و امر به معروف و نهی از منکر کنند و آن گاه اینان راستگارانند و در نتیجه جامعه را به راستگاری می کشانند. زیرا این دو کار راه نجات را بیان کرده و مانع را نیز از راه پیشرفت برطرف می سازد.

کلام رهبر معظم ،امام خامنه ای:
ما صدا و سیما را عمده‌ترین مرکز هدایت فکرى میدانیم. اینکه امام گفتند دانشگاه بزرگ کشور است، نخواستند تعارف کنند؛ حقیقتاً همین جور است؛ یک دانشگاه بزرگ است. ما میخواهیم از این قله، از این سرچشمه، زلال معارف درست الهى و انسانى و سیاسى و درسهاى گوناگون زندگى به سمت مردم سرازیر شود
 1389/4/12

برنامه سمت خدا که این روزها بنا به درخواست مکرر اُمّت مؤمن و انقلابی ایران علاوه بر پخش در ساعات معمول خود تنها توانسته چند دقیقه‌ی محدود از ساعات پربیننده شبانگاهی شبکه سه سیما را به‌سختی از آن خود کند را همه می‌شناسند. در برنامه‌های تلویزیونی معمولاً مجری و کارشناسان برنامه شهرت عمومی کسب می‌کنند و از این رهگذر مردم آن‌ها را در کوی و برزن مورد تفقد و محبت خویش قرار می‌دهند، اما عوامل پشت‌صحنه برنامه خصوصاً کارگردان و تهیه‌کننده که بار و فشار اصلی بر روی دوش آن‌ها است و مشقت مدیریت همه شاخصه‌ها را بر عهده‌دارند همیشه در گمنامی بسر می‌برند، سید عبدالمجید رکنی یکی از همین تهیه‌کنندگان به‌واقع مخلص و دلسوز است که می‌توان او را انقلابی‌ترین مدیری دانست که در عرصه فرهنگ و صداوسیما در حال تلاش برای اجرای رساندن برنامه روزانه به امت مؤمن ایران است.

تلاش‌های این تهیه‌کننده انقلابی و همراهی کارشناسان متعهد و خوب برنامه در کمتر از چهار ماه به ثمر نشسته و نشان داد که امربه‌معروف و نهی از منکر همیشه در جامعه تأثیر می‌گذارد، این مجموعه متعهد توانستند تا دستور لغو تبلیغات مسموم و طمع زا را از جناب آقای ضرغامی مدیر محترم رسانه ملّی در برنامه‌های کودک اخذ کنند و لبخند بقیه‌الله را از آن خود کنند.

سازوکار اجرایی در صداوسیما به این نحو است که برنامه‌ها یک دوره 90 روزه برای پخش رادارند و برای ادامه کار می‌بایست مجدداً مجوز را از مدیر شبکه مربوطه اخذ کرد. اکنون دوره 90 روزه مجوز برنامه سمت خدا که تهیه‌کنندگی آن به نام جناب آقای رکنی ثبت‌شده است رو به اتمام است و می‌بایست برای دور آتی مجدداً مجوز را تمدید کرد. اما مدیر محترم شبکه سه سیما به دلایلی که اکنون بر ما روشن نیست تمایلی به تمدید این مجوز به نام آقای رکنی ندارد و درصدد جایگزینی ایشان با شخص دیگری است. از همین منظر است که جناب حجت‌الاسلام میرباقری و عالی با ایشان مذاکرات طولانی‌ای را برگزار کردند که شاید رأی ایشان تغییر کند. اما ایشان به این دو بزرگوار فرموده در صورت عدم حضور هر پنج کارشناس (به دلیل اعتراض) در سری آتی، ما برنامه را با افراد جدیدی ادامه خواهیم داد! اما با تمدید حکم آقای رکنی موافقت نمی‌کنم.

فایل صحبت های اقای قرائتی در مورد تهیه کننده  سمت خدا

آقای رکنی و کلا اکیپ سمت خدا افرادی تاثیر گذار در عرصه ی فرهنگ هستن. نمی دونم دولت و صدا و سیما با حذف این افراد چه چیزی رو می خوان ثابت کنن؟!

http://www.598.ir/files/fa/news/1393/2/25/54210_366.flv

http://www.snn.ir/Images/News/AtachFile/21-2-1393/FILE635355042276337017.flv

در اینجا متن نامه حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری خطاب به ریاست محترم سازمان صدا و سیما

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی

جناب آقای مهندس ضرغامی

سلام علیکم

با احترام و در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری در شروع سال جدید در حرم مطهر رضوی که عموم دلسوزان عرصه فرهنگ کشور را موظف به نقد منصفانه نسبت به دستگاههای فرهنگی کشور نمودند ، مواردی را که در برنامه چهاردهم اسفند سال گذشته به صورت شفاهی  از حضرتعالی و سایر مدیران دلسوز و متدین رسانه ملی درخواست کرده بودم و به لطف الهی درخواست این حقیر مورد حمایت جمع کثیری از مردم متدین ، دلسوز و انقلابی کشور و عموم بینندگان برنامه سمت خدا واقع گردید به صورت مکتوب و طی این نامه مجددا به حضورتان عرض می نمایم و امیدوارم که همه ما در مسیر تبدیل رسانه ملی جمهوری اسلامی به دانشگاه مورد نظر امام راحل ( قدس سره ) گام موثری برداریم :

1 – پخش مسابقاتی که در آنها جوایز چند میلیونی و غیر معمول به شرکت کنندگان داده میشود مخالف نظر صریح مقام معظم رهبری در دیدار یازدهم آذر ماه 1383 با مدیران رسانه ملی میباشد که در آن جلسه که حضرتعالی نیز حضور داشتید معظم له از برگزاری این مسابقات و اختصاص جوایز کلان با هر دلیل و توجیهی نظیر ترویج علم اظهار نارضایتی کرده اند  ، بر همین اساس ضروریست این گونه مسابقات که برخی از آنها جز دامن زدن به پدیده زشت مصرف گرایی ثمره عملی دیگری ندارد به سرعت از آنتن سیمای جمهوری اسلامی کنار گذاشته  شود و انشاالله رسانه ملی به الگویی برای حذف این گونه تبلیغات ناصحیح از بقیه شرکتها نظیر بانکها و تلفنهای همراه نیز بدل گردد و در این مسیر مسابقات تلفنی نوینی که اخیرا در شبکه های مختلف مرسوم گردیده و درآمدهای آنها نیزمحل تامل است  مورد بازنگری جدی و دقیق قرار گیرد.

2 – پخش آگهیهای تجاری ، قبل ، بعد و حین برنامه های کودک طبق نص صریح بند 2570 سیاست های تولید ، تامین و پخش سازمان صدا و سیما  ، مصوب سال 1383ممنوع میباشد ، لذا از آنجا که عمل به قانون در نظام جمهوری اسلامی ، مصداق واقعی اقامه معروف میباشد ، حذف این آگهیها نیز خواسته قانونی و اخلاقی عموم خانواده ها از حضرتعالی میباشد که یقینا به سلامت روانی و عاطفی خانواده ها و کودکان دلبندشان کمک شایانی خواهد کرد.

بدیهیست با توجه به اهمیت موضوعات فوق الذکر ، دستور عاجل حضرتعالی برای اجرای این درخواستها ، نشان دهنده جایگاه و اهمیت مقوله فرهنگ در مناسبات امروز جامعه اسلامیمان خواهد بود . ضمنا همانطور که در برنامه چهاردهم اسفند و در برنامه های بعدی متذکر شده ایم ، اختصاص یکی از برنامه های مناظره در شبکه یک به موضوع آگهیهای بازرگانی و خصوصا اگهیهای برنامه های کودک خواسته جدیی است که با توجه به گذشت  زمان طولانی از این درخواست ، امیدواریم با دستور حضرتعالی این درخواست مردمی تحقق یابد و در سالی که به نام فرهنگ مزین است ، یکی از معضلات فرهنگی کشور در این برنامه با حضور کارشناسان و صاحب نظران بررسی گردد .

با تشکر

محمد مهدی ماندگاری

کارشناس دینی رسانه

25 فروردین 1393

( فایل صوتی خداحافظی آقای شریعتی و روشنگری حجت الاسلام فرحزاد ( لینک مستقیم یا لینک غیر مستقیم ) )

 فایل متنی برنامه سمت خدا مورخ 25 فروردین 1393

 فایل صوتی برنامه سمت خدا مورخ 25 فروردین 1393

 

و اینک همگان بر این نکته واقف‌اند که تهیه‌کننده برنامه جهت‌گیری کلان و سمت‌وسوی برنامه را مشخص می‌کند و شاهد این مدعا موضع‌گیری‌های جسورانه کارشناسان متعهد این برنامه در مورد منکراتی است که در سطوح مختلف دولت و نظام جمهوری اسلامی رسوخ کرده و در حال ایجاد فساد است.

 جبهه وبلاگی غدیر متشکل از وبلاگ نویسان متعهد و ارزشی همیشه در صحنه که خود را آغاز گر جنبش مبارزه با ربا در فضای مجازی میداند بدین‌وسیله اعتراض خود را به این عدم تمدید اعلام کرده و خواستار ابقا و دلجویی از جناب آقای رکنی به‌عنوان تهیه‌کننده برنامه مؤثر سمت خدا هستند.

و عاقبت امر ازآن تقوا پیشگان است

إِنَّ اللَّهَ یدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا یحِبُّ کلَّ خَوَّانٍ کفُورٍحج 38

صدق الله علی العظیم

جبهه وبلاگی غدیر اردیبهشت ماه1393

لینک جنبش در افسران

لینک جنبش در کلوب

حامیان برنامه:

حقایق پشت پرده سمت خدا کاملا شفاف برای مردم بیان شد + فایل صوتی

مدیران انتقاد ناپذیر ، تنها راه به سمت خدا در رسانه ملی را بستند !!

1.سرویس پارسی بلاگ

2.جنبش مبارزه با ربا

3 فرهنگ نیوز

4. پایگاه تحلیلی فصل انتظار

5. سایت خادم الشهد

6.  سایت شیعه آرت

7. سرباز ولایت

8. لینک بیانیه دررجا نیوز

9.قرارگاه سایبری رسام

10.سایت حرف تو

11.راهی به سوی آسمان

12.   صدا و سیمای متعالی

13.من و چادرم خاطره ها

14.زندگی ما، مولای ما

15.جنبش دانشجویی حیا

16.عمارنامه

17.تا بی نهایت

18.هیئت مسجد امامزاده هاشم (ع) آهنگرکلابزرگ

19.افق..

20.بولتن نیوز

21.اشک آتش 2

22.تسبیح

23.سیب سرخ

24.بی نشان

25.چشمانم فرش راهت بیا

26.تلنگر (ایستگاه فکر)

27.شاخص

28.وبلاگ امام حسین علیه السلام

29.یا فاطمة الزهرا سلام الله علیها

30.حجت الاسلام ناصری

31.هشت ماه

32."...لَنَهدیَنَّهُم سُبُلَنا..."

33.لبیک یا سید علی

34.صندوق صبر

35.آزاداندیش

36.بنده؛ بلاگ شخصی حسین بوذرجمهری

37.وبلاگ امام خمینی رحمه الله علیه

38.بالاتر از این

39.!!! بیابانـــــــــــــزده ها !!!

40.نفس مطمئنه

41.کلارآباد دات کام

42.هیئت زینبیون

43.هدیه مهربانترین

44.علم و معرفت

45.دانشجویی (شاهین د‍ژ)

46..کانون سیاسی دانشگاه شهید رجایی بابل

47.راه و بیراه

48.هیئــت بیـــت الزهـــــرا

49.تحلیل بیست

50.جای خالی من

51.مازند بلاگ

52.پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار

53.کهکشان حیا

54.می نویسم.... برای خودم...

55.   پایگاه شهید تورجی زاده

56. تفحص شهدا

57.  تکلیف الهی

58.  دریای نور

59.جوانیِ ناکرده

60.شیکان پیکان

61.علی کوچولوی مامان

62.شمع 313

63.رهسپاریم با ولایت تا شهادت

64.نجوای قلم...!

65.زهرای علی

66.قصر کوچک ما

67.ثانیه های زندگی من

68.تَبَریــ میـ ـبایَـد!

69.گروه شهید بهمن امینی

70. قلم عشق

71. هیت عباسیه مراغه

72.  هشتمین ستاره

73. وبلاگ انتظار

74. پرواز تا یکی شدن

75.وبلاگ سردار شهید شاطری

76.سرباز امام خامنه ای

77.شبکه اجتماعی افسران

78.شکوه دین و دانش

79.  خیال حرم

80.  دختران آفتاب

81.  اسلام مووی

82.  وبلاگ یا بقیه الله

83. آنتی ابلیس

84. تا آخر پای ولایت ایستاده ایم

85.  کلبه بصیرت

86.  بشارت حق

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان