سفارش تبلیغ
صبا ویژن







تجمع بزرگ هیئات عزاداری مناطق شهرک قدس، سعادت آباد و فرحزاد تهران با حضور عاشقان و دل سوختگان آن حضرت برگزار می شود.
21 آبان مصادف با هشتم محرم برگزار می شود؛

تجمع بزرگ عزاداران حسینی در شهرک قدس(غرب)

تجمع بزرگ هیئات عزاداری مناطق شهرک قدس(غرب)، سعادت آباد و فرحزاد تهران با حضور عاشقان و دل سوختگان آن حضرت برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ نیوز، تجمع بزرگ عزاداران حسینی در روز سه شنبه هشتم محرم در شهرک قدس(غرب) تهران و با حضور هیئات عزاداری مناطق شهرک قدس(غرب)، سعادت آباد و فرحزاد برگزار می گردد. 

محمد قهرمانی معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام و مدیر اجرایی این تجمع، با اعلام این خبر گفت: این مراسم عزاداری روز سه شنبه، هشتم محرم مقارن با 21 آبان، از ساعت 15 در خیابان دادمان، تقاطع بلوار شهید پاک نژاد آغاز می شود.

وی افزود: مسیر حرکت دسته عزاداران حسینی در بلوار پاک نژاد به سمت میدان صنعت خواهد بود و عزاداران در محل از پیش تعبیه شده در این مسیر به اقامه عزا خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام برنامه های این تجمع را به شرح زیر اعلام نمود:

* سخنران: حجت الاسلام علیرضا پناهیان

* مداحی: حاج علی قربانی و حاج امیر عباسی

* اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء

* مسیر حرکت دسته های عزاداری: بلوار پاک نژاد از شمال به جنوب و بالعکس

قهرمانی در رابطه با ضرورت انجام این تجمع گفت: این حرکت که با هماهنگی ائمه جماعت مساجد و هیات های عزاداری منطقه برگزار می شود در حقیقت قدمی در راستای تعظیم شعائر دینی و مذهبی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در پایان از مردم، مسئولان، ائمه جماعت و هیات های عزاداری درخواست نمود تا با حضور خود در این تجمع، در تعظیم شعائر حسینی کوشا باشند.

جهت درج بنر این تجمع حسینی، می توانید از کد زیر استفاده نمایید: 

 

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ ?
    سوره فصلت ، آیه 30
    بر آنان که گفتند : پروردگار ما الله است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‏آیند که مترسید و غمگین مباشید،
    شما را به بهشتی که وعده داده بودند بشارت است.

    ضمن عرض تبریک بمناسبت عید الله اکبر عید امامت و ولایت به اطلاع می‌رساند

    به مدد الهی پنجمین  سالگرد تاسیس جبهه وبلاگی غدیر را به همه دوستان و یاران و همراهان و اعضای همیشه ثابت قدم جبهه تبریک و شاد باش عرض مینماییم

    از پیامهای  های تبریک  عیدانه همه عزیزان و دوستان و همه رزمنده های جبهه جنگ نرم سپاسگزاری و تشکر مینماییم.

    و بار دیگر در این بیانیه  بر خود و همه همراهان لازم و ضروری میدانیم که در راه و اطاعت از فرمان  ولایت هرگز کوتاهی نخوایم کرد.

    مگر نه آنکه غدیر روز ولایت و روز اتمام حجت است بر امت رسول الله است؟؟؟ مگر نه بزرگداشت روزهای بزرگ باید حامل درس و جوشش و پایبندی به آن روز عظیم باشد؟؟ آری اینگونه است که در این روز بزرگ و پر از خیر و برکت می‌خواهیم بار دیگر دست بیعت به سوی مولای خویش بریم و با ایشان عهد و پیمان تازه کنیم و دربندگی خدا و سر بازی ولایت بار دیگر دست بر سینه گذارده و به شعائر الله تعظیم کنیم.

    …... شما جوان‌ها باید براى آینده، بیشترین بار این مسئولیت را بر دوش بگیرید و خودتان را بسازید؛ نگذارید دشمن با توطئه‌هاى تبلیغاتى، با دروغ‌پردازى، امید را از دل‌ها بزداید؛ نگذارید بین شما اختلاف ایجاد کنند؛ نگذارید بین ملت و مسئولین، ایجاد اختلاف و جدائى کنند؛ آن‌ها این را می‌خواهند؛ آن‌ها از این یکپارچگى می‌ترسند؛ آن‌ها از این شعارهاى مستحکم شما می‌ترسند؛ آن‌ها از عزم و اراده‌ى جدى مسئولین می‌ترسند؛ می‌خواهند این عزم و اراده را متزلزل کنند. وقتى ملت در کنار مسئولین ایستاده است، هیچ مسئولى احساس تردید نمی‌کند؛ احساس تزلزل نمی‌کند و پیش می‌رود. این براى کشور ما لازم است؛ تا امروز بوده است، ان‌شاءالله در آینده هم خواهد بود. قطعاً ملت ایران در همه‌ى این چالشهائى که امروز با آن مواجه است و احیاناً در آینده هم با آن‌ها مواجه خواهد بود، بینى دشمن را به خاک خواهد مالید.

     ((از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت امام سید علی خامنه‌ای))}

    الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة أمیرالمؤمنین و الأئمة المعصومین علیهم السلام

    ای مولای من..... ما هرگزمولای خویش را تنها نخواهیم گذاشت، همیشه و همه جا در پشت سرشما گام خواهیم برداشت. هرگز پیمانی که با خون خود بستیم نخواهیم گسست ما خوانان و مقلدان شما چه در این فضای سایبری و چه در فضای حقیقی همیشه و با عزم راسخ گوش به فرمان اوامر جنابعالی خواهیم بودو در مصاف با دشمنان سربازی مطیع و جنگنده در برابر خصم دین و اسلام خواهیم جنگید. دشمنان از خشم قهر ما و زهر نیش قلم ما هرگز آسوده نخواهند بود.‌ای سید علی رهبر ما.. از شما یک اشاره از ما به سر دویدن



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

     در آستانه برائت از مشرکین 13 آبان روز مبارزه با آمریکای جنایتکار بر گزار میشود

    با ایمان  و اعتقاد کامل می گوییم : ای مردم بدانید که «دین اسلام»؛ دین رأفت، رحمت، مودّت و دوستی است و پیامبر اسلام(ص) به عنوان رحمت برای عالمیان از جانب خداوند مبعوث به رسالت شده است و هر کجا ندای مظلومی که درخواست کمکی را سر داده باشد، این اسلام  است که مسلمین را بر یاری آن مظلوم بپا میدارد . از همین جهت است که کافران و ظالمان و منافقان در این مسیر همیشه با زخم هایی که از غیرت مسلمین خورده اند دست از سمپاشی و کید و حیله ورزیدن بر نداشته و همواره با  تحریک غیرت مسلمین و مومنین مخصوصا در زمانهایی که به موفقیت های بزرگ دست یافته اند  از هر  مکری در این راه بهره جستند.
    و اما مسلمین و مومنین آگاه همواره با اتحاد و اتخاذ تصمیمات به موقع و مواضع سریع خود  برخورد جانانه ای با این دشمنی ها  داشته اند.و هر ساله در مراسم منسجم و وحدت افرین حج؛ یکپارچه ندای برائت از مشرکین و کفار سر داده و اعلام میدارند که همه مسلمانان در مقابل دشمن مشترک و قسم خورده اسلام ایستاده گی و مبارزه میکنند . امریکا که سر حلقه فتنه گری و دغل بازی و سیاه نمایی است که همواره با نظرات جانبدارانه خود از دولت غاصب و بی هویت اسرائیل حقوق مسلم مردم فلسطین را زیر پا نهاده است
    و امروز دشمنان باید بدانند که امت واحده اسلام  با تبعیت از رهبر و مقتدای عظیم الشان همواره گوش به فرمان  رهبری و پیرو دستورات الهی اسلام و ائمه هدی  ؛تمام قد در برابر دشمنی ها ینهان و آشکار ایادی غرب ایستاده گی و مبارزه می کنند. و هرگز دست از مبارزه بر نخواهند داشت مگر اینکه مستکبران به جرم خود اعتراف و دست از ستیزه جویی بر دارند و توبه کنند؛ که این خود باید اثبات شود.
    دشمنان گاهیبا تحریر کلمات موهن در کتابی شیطانی و یا اهانت به کتاب آسمانی ما قرآن و یا با تنظیم اهنگ و ساخت فیلم های موهن در جریحه دار کردن روح مسلمانان مخصوصا شیعیان دیگر نخواهند توانست در دل  ایشان ذره ای شک و ریبی  ایجاد کنند؛  بلکه هر بار با اینچنین اقداماتی مسلمین  استوار تر و خروشان تر از قبل بر سر شیاطین روزگار خواهند تاخت و در  اراده خود استوار تر ار پیش در پایبندی به مقدسات و دفاع از انها خواهند بود. چرا که انها امتحان   صدا قت خود را در  گفتار ثابت کرده اند و هر دفعه بد تر از دفعه قبل رفتار کرده و حیله و تزویر بکار گرفتند. و چه بجا ست که در روز برائت مشرکین در همه فضا ها چه حقیقی و چه مجازی گسترش و نشر داده شود.
    جبهه وبلاگی غدیر و همه اعضاء این پایگاه  که اکثرا از کاربران و نویسنده های ارزشی و انقلابی و ولایتمداران عرصه رسانه می باشند ؛ ان شالله این فریاد مرگ بر امریکا را تا روز 13 ابان روز مبارزه  با فتنه استکبار را پیگیری کرده و بار دیگر با  انتشار این بیانیه در وبلاگها و سایتها و خبرگزاریهای در فضای سایبر و حقیقی با وحدت کلمه اعلام میدارد که  ما مسلمانان و آزادیخواهان هرگز از مواضع و اهداف و مقدسات خود دست نخواهیم برداشت و همواره در برابر حمله و یورش ناجوانمردانه  دشمنان به هر صورتی که باشد با عزمی راسخ  دفاع خواهیم کرد و مبارزه ما تا شکست و سر خورده گی و ان شالله تا نابودی کفر و ظلم  در جهان از پای ادامه خواهد داشت. اکنون همگی  به اتفاق در جبهه جنگ نرم به مبارزه و رزم خویش ادامه خواهیم داد. از خداوند متعال برای رسیدن به اهداف و استواری و ثبات در این راه کمک و استعانت می طلبیم.

    وَ کانَ حَقّاً عَلَینا نَصرُ المُؤمِنین

    ادرس سایت جبهه غدیر  http://jwg.ir/

    دوستان و یاران و رزمنده های جنگ نرم  این بیانیه و بنر و یا مطالب خود را با نام موج سایبری مرگ بر امریکا  منتشر فرمایند. در صورت تمایل  این پایگاه را از لینک خود باخبر کرده تا در فهرست حامیان  این موج ثبت شود.

    ان تنصرو الله ینصر کم و یثبت اقدامکم

      سایت حامیان

    1.  کلام فارس  ( سایت/ وبلاگ)    2. رجا نیوز   3.جهان نیوز    4.خبر گزاری دانشجو    5.سایت قطره   6.جرف تو  7.سایت قرانی ایکنا         

    8.پایگاه تحلیلی فصل انتظار( سایت/ وبلاگ)   9. افسران    10.وبلاگ نیوز   11.عمارنامه  12.پایگاه وبلاگ  نویسان ارزشی

    13. سایت خبر پو    14. پایگاه خبری آنلاین 110   15.پایگاه خبری 598  16.تی نیوز  17. قدس آنلاین   18. سایت خبر فارسی 

     19. سایت خبر ستان  20.  صدای قزوین   21.  سایت خبر گیر  22. سایت سخن آنلاین

     

    وبلاگهای حامی 

    1..وبلاگ تفحص شهدا

    2.وبلاگ سجاده ای پر از یاس

    3.,معراج ستاره گان

    7.وبلاگ رضوانه

    8.پایگاه دانشجویی شهیدمجید غروی

    9. زهرائ مرضیه اصفهان

    10.ضد صهیونیستم

    11.  فانوس جهرم

    12.آشپز تازه کار

    13.کمپین مرگ بر آمریکا

    14.چفیه مشکی

    15.مرگ بر آمریکا

    16.کانون بسیج مهندسین

    17.زیبا شیراز

    18.ریحانه النبی

    19.وبلاگ بسم الله الرحمن الرحیم

    20.وبلاگ فقیر

    21.وبلاگ جبهه جهادگران

    22. افسران جنگ نرم
    23. دختران آفتاب

    24.فداییان علی و فاطمه

    25.گفتمان انقلاب

    26. کوار افسران

    27. زرقان

    28.طی طریق

    29.یک نسل سومی

    30. معبر سایبری

    31. وبلاگ سعید منصوری

    32. انجمن وبلاگ نویسان جهرم

    33. مجله مذهبی کمیاب

    34.  آویژه

    35.رضوانه

    36. بسیج دانش اموزی فارس

    37.نور بصیر

    38. عکسخانه

    39.دیار ارزو

    40.  ای ایران

    41.بسیج دانشجویی خواهران یزد

    42.وبلاگ شاهد

    43.  روزنه امید

    44.  وبلاگ درست و غلط

    45  وبلاگ  ازنایی ها

    46.  وبلاگ نحن عمار

    47. هادی کامیاب

    48.  سرباز امام خامنه ای

    49.   وبلاگ بزرگراه



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان