سفارش تبلیغ
صبا ویژن







با نام قادر متعال

پیام  مدیریت جبهه وبلاگی غدیر:

با سپاس و تشکر از همه عزیزانی که تا به حال در تمام شرایط سخت و روزهای حماسه ساز در کنار  سنگر جبهه وبلاگی غدیر ، چه قبل ازتاسیس و  چه بعد از تاسیس این جبهه همواره  در جهاد مجازی و در سنگر جنگ نرم جنبش های وبلاگی این فضا را همراهی و مساعدت کردند. دوستانی که در نشر و تبلیغ جنبش ها و دوستانی که در گرافیک و ساخت بنر و و قالب و کد و کامنت گذاری و حمایتهای خبری و حمایت های فکری این جبهه را همراهی و مدد کردند همه و همه در این برگزیده شدن سهیم و شریک هستند. بنده  به عنوان  یک خادم و مدیر جبهه وبلاگی غدیر متواضعانه و خالصانه ترین سلام و سپاس را خدمت شما عزیزان نثار میکنم.این نشانه همبستگی و همراهی امتی است که همواره  اقتدا به ولی فقیه خود دارند و ان شالله تا ظهور حضرت یار پشتیبانی و سربازی خود را به اثبات خواهند رساند.

خادم ولایت

فاطمه موسوی

فیلم اهدای جایزه

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره جایزه مرگ بر آمریکا شامگاه دوشنبه با حضور سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه، حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی اجتماعی سپاه، سردار کاظمینی، حسین شریعتمداری، مجید قلی‌زاده مدیر عامل خبرگزاری تسنیم و مجتبی شاکری عضو شورای شهر برگزار شد.

در پایان این مراسم که سرلشکر جعفری و حسین شریعتمداری سخنرانان اصلی آن بودند، از برگزیدگان این جشنوراه در بخش‌های عکس، کاریکاتور، پوستر، مستند و کلیپ و وبلاگ‌نویسی تقدیر شد.

در بخش عکس، به هر کدام از برگزیدگان یک میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد. در این بخش، محمد صادق حق دوست، امیر رضایی، میثم ملکی قزوینی، علیرضا میررکنی، مصطفی شمس، حسین موسوی‌فراز و داود یاراحمدی از سوی هیئت داوران به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

همچنین در بخش کاریکاتور نیز هیئت داوران جشنواره دو اثر را به طور مشترک حائز رتبه نخست دانست که به امین ترابی و سجاد کریمیان هر کدام جایزه نقدی 5میلیون تومانی اهدا شد و رتبه دوم بخش کاریکاتور این جشنواره نیز به محمود محمدتبریزی و رتبه سوم نیز به کاریکاتوریستی از کشور سوریه تعلق گرفت که به دلیل عدم حضور وی، جایزه وی به نماینده‌اش تحویل داده شد.

همچنین در بخش کاریکاتور، هیئت داوران جشنواره 10 اثر را شایسته تقدیر دانست و از آنها با اهدای جوایز نقدی، تجلیل کرد.

محمد امین بابایی، ذاکری، سجاد جعفری، محمود برخورداری، امیر دهقان و کارگر نفرات برتر ایرانی این بخش بودند و ولادمیر کازانوفسکی و الکساندر دوموفسکی از اوکراین، راموندو موندز از برزیل و دیلاپی دیمیتری از ترکیه نیز 4 نفر بعدی برتر در این بخش بودند.

در بخش پوستر نیز، هیئت داوران جشنواره، هیچ اثری را شایسته کسب رتبه اول ندانست اما رتبه دوم این بخش به خانه طراحان انقلاب اسلامی با هدای جایزه 5میلیون تومانی و رتبه سوم نیز به محمد افشار با اهدای جایزه نقدی 2میلیون تومانی اختصاص یافت. البته در این بخش 8 اثر نیز از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر شناخته شدند که به هر کدام از آنها، هدیه نقدی یک میلیون تومانی اهدا شد.

در بخش وبلاگ‌نویسی نیز رتبه اول با اهدای جایزه نقدی 3 میلیون تومانی به محمد مهدی خالقی، رتبه دوم با اهدای جایزه یک و نیم میلیون تومانی به محمد حسین رستمی و رتبه سوم نیز به فاطمه موسوی با اهدای جایزه 700هزار تومانی اختصاص یافت. این جایزه به جبهه وبلاگی غدیر تعلق گرفت... که تندیس این جایزه بزرگ از طرف مدیر جبهه وبلاگی غدیر تقدیم به سردار حعفری به پاس پاسداری جانانه از حقوق ملت عزیز ایران تقدیم گردید.

در بخش مستند و کلیپ نیز، سید مهدی نبویان با اهدای جایزه 3میلیون تومانی حائز رتبه اول، محمد مهدی سرشت با اهدای جایزه یک و نیم میلیون تومانی حائز رتبه دوم و محمد حسین امامی و محسن رمضانی مشترکا با دریافت جایزه 700هزار تومانی، رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

خبر در سایت جبهه وبلاگی غدیر(++++++)



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان