سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

،همزمان با ایام شهادت جانسوز دخت نبی اکرم (ص) بانوی عالمین حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها راه اندازی کمپین بزرگ و جامع وبلاگ نویسی حضرت زهراء (سلام الله علیها) اغاز شد

امروزه یکی از بزرگترین ابزار اطلاع رسانی و بیان عقاید ،فضای مجازی می باشد ،اما اگر در این میدان وسیع تبلیغی ،با ضابطه و به صورت جمعی ،کاری را انجام دهیم به مراتب تاثیرات آن کار چند برابر خواهد شد.

 مخالفین شیعه نیز برای بیان عقاید باطل خود به صورت گسترده از « مدل جمعی تبلیغ » استفاده می کنند به عنوان نمونه چند سال قبل وهابیت کمپین بزرگی پیرامون عایشه دایر کردند که از مخاطبین اهل سنت و وهابیت برای شرکت در این همایش عظیم دعوت شده بود. 

امروزه نیز همین کمپین ها برای وهابیت وجود دارد اما به صورت نامحسوس و پنهانی. می بینیم گاهی یک شبهه بر علیه شیعه در شبکه ماهواره ای وهابی گفته می شود ،همان ایام این شبهه در تمام فضای مجازی پخش می شود. این نکته خود بیانگر اوج فاجعه می باشد.
ما بر آن شدیم که کمپین بزرگ وبلاگ نویسی را در مورد حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) راه اندازی کنیم تا شاید بتوانیم مطالب فاطمی را به طور گسترده در فضای مجازی پخش نماییم.

 بخش های مقالات فاطمی ،اشعار فاطمی ،پاسخ به شبهات فاطمی ،سخنرانی و مداحی های فاطمی ،طراحی و پوسترهای فاطمی ،نرم افزارهای فاطمی را از بخش های این کمپین وجود دارد.

 در این کمپین 6 باکس مجزا با موضوعات متعدد داریم که سعی می کنیم تمام مطالب مربوط به حضرت فاطمه (س) را در آن قرار دهیم تا وبلاگ نویس های بزرگوار بنا بر سبک وبلاگ و علاقه مندی خویش بتوانند از مطالب استفاده کرده و آنها را در وبلاگ ها و وب سایتهای خویش قرار دهند. این روش باعث می شود تا ایام فاطمیه تمام وبلاگ نویس های شیعه به نوعی در مورد حضرت زهرا (س) بنگارند.

 امیدوارم وبلاگ نویس های شیعه بر ما منت نهاده و در این کمپین عضو شوند تا بتوانیم با کمک هم ،پاسخ دندان شکنی به دشمنان حضرت زهرا (سلام الله علیها ) بدهیم؛ انشاءالله.

علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.shahideh.com از بخش های مختلف آن دیدن نمایند.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان