سفارش تبلیغ
صبا ویژن







در ایام سالگرد شروع فتنه «شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد. جمعی از تشکل ها و فعالان فضای مجازی از نقاط مختلف ایران با ایجاد سازمانی مردم نهاد تصمیم به انجام فعالیت هماهنگ و سامان یافته تر در فضای مجازی را دارند.

سخنگوی این شورا در گفتگو با رجانیوز گفت: هدف از این تشکل اول ساماندهی و هماهنگی هر چه بیشتر نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی در فضای مجازی است. این ضرورت در سالی که گذشت به خوبی احساس شد و بحمدالله با اخلاص و تلاش دوستان کمبودها به چشم نیامد ولی برای تداوم این مسیر نیاز به ارتباطات بیشتری است.

این فعال مجازی با تاکید بر مرزبندی این تشکل با فتنه گران و حامیان خارجی و داخلی آنها از همه تشکل های فعال در فضای مجازی که معتقد به آرمانهای انقلاب اسلامی و امام خمینی رحمه الله علیه هستند دعوت کرد تا به این جمع بپیوندد.دوستان برای عضویت در این تشکل لازم است با ارتباط با پست الکترونیکی info@ccirca.ir تمایل خود را برای حضور اعلام کنند

شورای هماهنگی  فعالان سایبری انقلاب اسلامی تلاش می کنند، با برگزاری هم اندیشی ها و کارگاه های آموزشی و اردوهای تربیتی و اقدامات لازم دیگراز جمله حمایت های معنوی  اعضا از یکدیگر ، سطح تکنیکی و محتوایی فعالان جوان انقلابی را هر چه بیشتر ارتقاء بخشند.

وی در ادامه توضیح داد: فعالان فضای مجازی، در چند سال اخیر به عنوان یکی از فعال ترین اصناف ، در حوزه فرهنگ و سیاست ایران بوده اند، اما متاسفانه به دلیل نبود تشکل های صنفی مناسب از بسیاری فرصت های قانونی و سیاسی برخوردار نبوده اند که امیدواریم با تأسیس چنین مجموعه ای برخی از این امیدها برآورده شود.

سخنگوی این شورا اعضای موسس  را بدین قرار معرفی کردند ، آقایان:  سید محمد رضا فخری مدیر دفتر توسعه وبلاگ دینی ،محمدرضا باقری نماینده خبرگزاری برنا، علی رضا نادعلی مدیر سایت خبری جهان نیوز ، میثم نیلی از سایت خبری رجانیوز،  مهدی نیکخواه مدیر سایت بچه های قلم ،  محسن اردستانی مدیر سایت مبارز کلیپ ، محمد رضا فصاحت مدیر سایت نورقدس جوان ، محمدعلی محمدی مدیر سایت طلبه بلاگ ،  محمد حسن حیدری مدیر سایت روشنگری ، منصور امینی مدیر سایت شهید آوینی ، علی کریمی مدیر پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی ، عماد محمدی نماینده سایت حامیان مقاومت اسلامی الحماه ، میثم حسنی مدیر سایت دوئل،  علی فلاح مدیر سایت شبکه اجتماعی ایرانیان نت ایران و خانم فاطمه سادات موسوی مدیر جنبش وبلاگی غدیر.

وی در ادامه توضیح داد: فعالان فضای مجازی، در چند سال اخیر به عنوان یکی از فعال ترین اصناف ، در حوزه فرهنگ و سیاست ایران بوده اند، اما متاسفانه به دلیل نبود تشکل های صنفی مناسب از بسیاری فرصت های قانونی و سیاسی برخوردار نبوده اند که امیدواریم با تأسیس چنین مجموعه ای برخی از این امیدها برآورده شود.




نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

بسم الله النور

 

وقتى که اولین اقدامات براى به راه انداختن میتینگ سایبرى حماسه 22 خردادآغاز شد ، این موضوع برایمان خوب روشن بود که عزم و غیرت جوانان این مرز و بوم در فضاى سایبر نمیگنجد .

آسمان در مقابل عزم راسخ شما سر تعظیم فرود آورده است و زمین زیر قدمهاى استوارتان گلبارن میشود ، 22 خرداد 1388 سالروز حماسه اى بود که شما رقم زدید تا تمامى عالم بفهمند و آگاه باشند با اینکه 31 سال از عمر انقلاب عزیز اسلامى میگذرد ، این نسل سومى ها هستند که با تکیه بر اندیشه هاى ناب امام روح الله ( ره ) و با اتکا به ولایت امام خامنه اى ( حفظه الله ) تا پاى جان از این میراث مقدس و گرانبها حمایت و صیانت میکنند .

سالگرد یوم الله 22 خرداد در فضاى سایبر به باشکوه ترین شکل ممکن گرامى داشته شد ، ما آمدیم تا به همه ثابت کنیم که فقتنه و نفاق در میان ملت شریف ایران جایى ندارد ،  آمیدم تا دشمنان این مرز و بوم از داخلى و خارجى بدانند که ما از توپ و تانگ و تفنگ آنها ابایى نداریم ، ما با قلممان پاتک میزنیم ، با باورمان به دشمن یورش میبریم و با ایمان در مقابل هجمه هاى آنها خاکریزى میزنیم به بلنداى همه آسمان .

مرحبا به عزم والا و غیرت شگفتى آفرین شما عزیزان ، میتینگ سایبرى حماسه 22 خردادبا همت شما به یکى از بزرگترین و پر تعداد ترین جنبش هاى فضاى مجازى تبدیل شد و رسانه ها مختاف خبرى از این اتفاق گرامى سخن ها گفتند و نوشتند .

جبهه وبلاگى غدیر از تمامى کسانى که به هر نحو ممکن ، چه با لینک کردن خبر ، ثبت لوگو و نوشتن مطالبى در این باب یار و همراه بودند کمال تشکر را دارد .

و من الله توفیق ،،،

 موفق ، سربلند و پیروز باشید ،،،

 

* مقلات و دست نوشته هاى دوستان به همراه لینک ها ( براى دانلود و مشاهده کلیک کنید )



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    در وبلاگ یه منتظر
    حرکت وبلاگی حمایت از غریبی شهید فتنه شهید ولایت غلام حسین کبیری آغاز شده است

    بسم الله..

    در فتنه پس از انتخابات اتفاقات نا خوشایند زیادی رخ داد. یکی از آن اتفاقات کشته شدن عده ای جوان بی گناه بود فرقی نمی کند از کدام طیف بوده باشند به نظر سه دسته می باشند.

    1-     جوانهایی که فریب سران فتنه را خوردند و برای تجمه و اعتراض به خیابانها آمدند و جان خود را از دست دادند

    2-     عده ای که لاجرم و بدون هیچ علتی به علت عبور از مسیر خیابانهایی که در آنها تجمع بود جان خود را از دست دادند

    3-     جوانانی که برای دفاع از حریم اسلام و ولایت و جلوگیری از اغتشاشات جان خود را فدا کردند.

    دو گزینه اول را به اندازه کافی همه می شناسند چه اینترنت و ماهواره خارجیها و چه صدا و سیمای داخلیها و به اندازه کافی عکس و کلیپ و همه چی از اونها دیده ایم.

    اما موضوع مورد بحث جوانهای انقلای و ولایتی هستند که غریبانه و قربتن الی الله به دفاع از اسلام و ولایت پرداختند و جان خود را در این راه دادند. چند تا سوال؟

    چه کسی از آمار واقعی شهدای فتنه خبر دارد؟

    چه کسی از حال و روز خانواده های داغدیده آنها خبر دارد؟

    چه کسی آدرس دقیق مزار آنها را دارد؟

    چند ثانیه صدا و سیما از آنها برنامه پخش کرده است؟

    چرا باید مادر حسین پس از یکسال از شهادت فرزندش از عدم یاد شهیدش گلایه کند؟!

    مصاحبه با خانواده شهید کبیری

    من جواب هیچ کدام از سوالهای بالا را نمی دانم اگر کسی میداند بگوید

    پیشنهاد می کنم اینجا و از از طریق این وبلاگ پیام همه وبلاگ نویسان متعهد را به همه مادران شهدایی که در فتنه اخیر فرزند خود را از دست دادند و به خصوص به مادر شهید حسین غلام کبیری برسانیم و عرض کنیم که:

     مادر حسین! ما همه جای حسین تو و جان ما همه فدای راه حسین تو

    وبلاگ نویسان و غیر وبلاگ نویسان با کامنت گزاری در این پست حمایت خود را اعلام کنند تا طوماری تهیه و تقدیم به مادر شهید ولایت حسین غلام کبیری بکنیم.

    حامیان:

    ثانیه نو ،  بچه های قلم

    لیست به روز می شود... 

    کنار داداش برای داداش ، روزهای من ،  صدارت ، مدیریت فرهنگی ، تفحص شهداء ، نسیم حیات ، شیعه سیاسی ، خاک ، تا صبح ظهور ،هفت شهر عشق، سیب های کال ، شهروند ، آینده از آن حزب الله ، پاورقی ، برداشت میانی ، هفتان ، تبادل اطلاعات ، گروه فرهنگی نسیم ، لحظه به لحظه از سیاست ، یه بی مسوولیت



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    با ابتکار تنی چند از وبلاگ نویسان ارزشی در فضای وبلاگستان اجرا میشود
      هشته‌ی هشتاد و هشت ـ یادمان هشته‌ی توهم

    هیچ کس یادش نمی آید که احمدی نژاد کی و کجا همه سبزها را

    خس و خاشاک خطاب کرده اما گویا سبزها این فرصت را غنیمت شمردند

    و به کار بردن اصطلاح خس و خاشاک در مورد کسانی که امنیت شهر را

    به چالش کشیده بودند را بهترین موقعیت برای خودزنی و مظلوم نمایی

    تلقی کردند، آنها خیلی دلشان می خواست که خس و خاشاک خطاب

    شده باشند و زحمت زیادی برای این امر کشیدند تا اولا ثابت کنند منظور

    از خش و خاشاک آنها بوده اند و در ثانی لااقل به خودشان ثابت کنند

    خس و خاشاک نیستند!

    با مراجعه به سایت( هشته‌ی هشتاد و هشت ـ یادمان هشته‌ی توهم) با این حرکت همراهی بفرمایید.


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    به نام خدا

    ادبیات سیاسی جهان در چند دهه‌ی اخیر بر مبنای زورگویی و استکبار طراحی گردیده لکن نما و شیوه‌ی به زنجیر کشیدن ملتهای مظلوم در مقاطع مختلف زمانی متفاوت بوده است . روزگاری حمله نظامی ، دورانی جنگ سرد ... و امروز جنگ نرم .

    پس از پیروزی انقلابِ مردم ایران در سال 1357 و پایداری مردم بر حفظ و صیانت از آن بد خواهان و دشمنان این ملت راهکار های متعددی را جهت به زانو درآوردن ملت امام خمینی (ره) آزمودند که همگی با الطاف خفیه و جلیه پروردگار عالم سرنوشت محتوم کفر را در پی داشت و همانا عالمیان « هم الغالبون » را به نظاره نشستند .

    آری مردم پهنه‌ی غیرت حسینی (ع) با اقتدار علوی خود نشان دادند که یاران خمینی کبیر (ره) دست از آرمان هایشان نمی کشند و با ولایت راه شهادت را پیش خواهند گرفت . و این مردانگی و بصیرت مردم ایران در فتنه‌ی اخیر بار دیگر خودنمایی کرد .

    این بار دشمن با شیوه ای دیگر پا به آوردگاه نبرد خیر و شر گذاشت و با نقاب دوستان انقلاب در فضای مسموم سیاسی کشور آتشی را روشن نمود که مقتدا و امام ما حضرت آیت الله العظمی خامنه ای نام « فتنه» را بر آن نهاد . دشمن ابزار حمله اش را تغییر داد و افکار امت را نشانه گرفت که اعتکاف مردم در حصن ولایت این نقشه را نیز شکست داد .

    فرمانده‌ی کل قوا افسران مقابله با تهدیدات جنگ نرم را فراخواند تا فرزندان حماسه سازان خیبر و رمضان با جوشن بصیرت، عمارگونه بر صفوف فتنه انگیزان بتازند تا لبخند رضایت را بر لبان نورانی قائد خود بنشانند .

    آفرین باد بر شور حسینی شما جوانان که خاکریز به خاکریز وبگاه جولان اهریمن را فتح کردید و نشان دادید ایران اسلامی مجال پرسه‌ی روباه و کفتار نیست . ما با ولایت زنده ایم تا
    دوستان و عزیزان فعال سایبری
    جبهه وبلاگی غدیر قصد دارد تا به پاس بزرگداشت فعالیتهای جانانه و حماسه ساز شما عزیزان (افسران جنگ نرم) در راستای سالگرد حماسه پرشور 40 میلیونی 22 خرداد در فضای سایبری میتینگ یا همان گردهمایی سایبری ترتیب دهد و در روز 22 خرداد همه وبلاگ نویسان متعهد و فعال با برپایی پستهای پر شور و حماسی و با یک بیانیه این حماسه سایبری را به نام خود به ثبت رسانید و میثاق همیشگی خود را با آرمانهای امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب مستحکم تر نموده . و اعلام داریم که تا همیشه در راه رسیدن به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی که خود ثمره و خونبهای شهدا و تلاشها و مجاهدات مردان مخلص راه خدا می باشد از هیچ کوشش و تلاش کوتاهی نخواهیم کرد. و همچنان در جبهه فرهنگی اسلامی خود مدافع حق و حقیقت خواهیم بود.
    لذا اینجا اسامی این فعالان و افسران بیدار جنگ نرم را که در طول مدت این جنگ پر تلاش بوده اند قید نموده و ضمن تشکر و تقدیر از این همه کوشش از حضورشان خواهشمندیم تا در موعد مقرر با نصب بنر یا بیانیه و یا اسامی این عزیزان و یا مقاله و محتوا و نظرات خود در مورد جنگ نرم پست زده وبه جبهه وبلاگی غدیر اعلام فرمایند. باشد تا بار دیگر برگی زرین از وقایع انقلاب که در این فضا ورق خورد است را برای همیشه جاودانه سازید

    اسامی فعالین و افسران جنگ نرم در میتینگ حماسه 22 خرداد سال 1389 فضای سایبری

    لینک خبری متینگ در شبکه ایران(+++)

    لینک خبری متینگ در رجا نیوز(+++)

    لینک خبری میتینگ خبرگزاری فارس(+++)

    لینک خبری متینگ در آی تی نیوز(+++)

    لینک خبری متینگ در طلبه بلاگ(+++)

    لینک خبری متینگ درآر اس اس نیوز(+++)

    لینک خبری میتینگ در سایت قطره(+++)

    لینک خبری متینگ در سایت طلوع(+++)

    لینک خبری متینگ در سایت ثانیه ها(+++)

    لینک خبری متینگ د رسایت اخبار سیاسی(+++)

    لینک خبری متینگ در سایت جوان آنلاین(+++)

    لینک خبری متینگ در سایت شبکه دانشجویی ثار الله(+++)
    لینک خبری متینگ در سایت سلام سبزوار(+++)
    لینک خبری میتینگ در سایت تریبون آزاد(+++)
    لینک خبری میتینگ در پایگاه خبری سراج اندیشه(+++)
    لینک خبری میتینگ در پایگاه الحماه(+++)

    لینک خبری میتینگ در پایگاه حوت نیوز(+++)

    لینک های دوستانی که در این متینک مضاعف کار کرده اند را در یک بخش جدا گانه با معرفی آثار معرفی میگردد

    اسامی افسران جبهه در که اعلام امادگی شرکت در میتینگ داشته وبا این نوع کارها(نصب بنر/پست زدن متن دعوت میتینگ/کار کردن مقاله محتوایی در وبلاگ خود)




    نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
       1   2   3   4      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان