سفارش تبلیغ
صبا ویژن







www.NegargaranVJY.mihanblog.com

ای رهبر آزاده ..قامت استوارتان مقابل دشمن و رافتتان نسبت به دوستان ، {اشداء علی الکفار رحماء بینهم} را به تصویر کشید و شما بر اساس سیره معصومین (ع) در اوج اقتدار کشور را بر اساس بصیرت، مدیریت کردی و با  همه بی مهری ها و بدیهایمان صبور بودی ... مقتدایم صبر علی گونه ات بصیرت ملت را تعمیق بخشید و چه برایمان سخت و دشوار است شاهد اینگونه تحمل بر ناملایمتها بودن ... ای رهبر عزیز ایمانت کفررا، ولایتت نفاق را و اصلاحت فساد را به ستوه آورد ... رهبرعزیز  و پرچمدار و نایب بر حق صاحب الامر  پیروزی شما را در نبرد با کفر ، فساد و نفاق ، تبریک می گوئیم ... ای شاخه نسترن معطر از وجود تو و ای شهد شیرین عسل متاثر از لبخند شیرین تو  بیا و با قدومت جای جای وطنم را خوشبو و عطر اگین وجودت نما ... اکنون که نوبت به سرزمین کریمه اهل البیت و صحن و سرای ایشان در کنار جایگاه با عظمت حمکران و مهد عالم پرور قم سفر میکنی شمیم عطر تو از این دیار بویدن و بر قدومت چشم نهادن چه دلن انگیز است و فراموش نشدنی ... ای رهبر همیشه آگاه   فقیهان به فقاهتت ، متخلقان به اخلاقت ، هنردانان به هنر شناسیت ، مدیران به مدیریتت وسیاست مداران به کیاستت معترفند ... ای رهبر عزیز  امام زمان( عج) همواره یارت باد .

بیا و خراب خانه  جان ما را تو اباد کن  -  بیا و خانه و چشم ما را تو  بینا  کن

درآن دمی که به انتظار روی تو ام  -  بیا و دل خسته ما را تو شاد کن

موج نگارگران سایبری وصف جمال یار با ایمان به عزم راسخ و غرور شگفتى آفرین شما عزیزان ولایىقصد دارد تا در حرکتى مبارک پربارترین و شکیل ترین مجموعه تصاویر ، پوستر ، فیلم ، صدا ، خاطرات ، اشعار ، متون ادبى و دل نوشته هاى شما در وصف و تعریف و تصویر امام خامنه اى ( حفظه الله ) را در فضاى سایبر گرد هم آورد تا کور شود هر آنکه نتواند دید .

عزیزان علاقه مند میتوانند براى مشارکت در این طرح عظیم  از قسمت فرم تماس با و ی ا از طریق قسمت نظرات همین پست بعد از درج مشخصات لینک مطالب خود را براى ما ارسال کرده تا با نام خودشان در پایگاه منتشر شود ، قابل ملاحظه است که مطالب ارسالى شما بزرگواران در طى یک هفته جمع و طبقه بندى شده و درآخر همان هفته در پایگاه منتشر خواهد شد و مطالب نوشتارى شما عزیزان بعد از جمع آورى  و تنظیم به صورت دفترچه اى انتشار خواهد یافت .

با أرزوى دوام توفیق براى شما عزیزان و طول عمر مدید و پر برکت براى مقام معظم رهبرى حضرت آیت الله العظمى امام خامنه اى ( حفظه الله ) .

بسم الله الرحمن الرحیم

تو ای نسیم جان فزا ، نگین حلقه ی وصال

به شهر ما خوش آمدی

فروغ چشمان ترم ، نگار من طلایه دار لاله ها

گرفته بوی عطر خوش ،خانه من ز بوی پیراهن تو

یوسف کنعان دلم ، ولی من خوش آمدی

ترنم صدای تو ، روشنی نگاه تو

دهد مرا امید و جان

شوق تو داشت این دلم ، شور تو بود در سرم

به شهر ما خوش آمدی

ایهَ والشمس و الضحی

دفتر شعر و مرحمت ، کتاب حسن و منزلت

عالم علم و معرفت

حجل شوند شکوفه ها ، به یک نظر زه چشم تو

بهار من ، نگار من

به شهر ما خوش آمدی

ز هجر روی دوستان؛ دو چشم من خیس و تر است

برای زحم این دلم نگاه تو چو مرهم است

به خون نشست کودک من

صد چاک شد جوان من

قامت خواهرم ببین ، لاله ی پرپرم ببین

لاله عزار من تویی

خواهر پر کشیده ام ، اصغر نو رسیده ام

اکبر سینه چاک من ،شوق تو داشت اکبرم

برادر رشید من ، دلاور شهید من

دو دست عباس یلم، چشمان عون و جعفرم

چادر خاکی سرم ،خانه معراج و وصال

نشان دهم به رهبرم

گر چه تنم خراش خورد ، گر چه دلم دو چاک خورد

جان چو تویی چه غم خورم

رهبر و مقتدای من

عالم دین و معرفت ، شوق وصال من تویی

به صحن و در سرای من ، چو آمدی

به شهر ما خوش آمدی

شاعر:سادات علوی / بهار 86

 

 

www.NegargaranVJY.mihanblog.com



  • کلمات کلیدی : موج نگارش، وصف یار، رهبرم

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    صدور بیانیه شورای هماهنگی فعالان سایبری در پی اعتراض یک سایت داخلی

    در پی اعتراض یک سایت خبری به کلیپ پخش شده در غرفه «شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی» در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، این پایگاه بیانیه ای صادر کرد.

    این بیانیه  در سه بخش مواضع شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی را بیان داشته است که برای مطالعه آن می توانید اینجا را کلیک کنید.

    «فاطمه موسوی» عضو شورای هماهنگی فعالان سایبری در پاسخ به خبرنگار طلبه‌بلاگ گفت: در کلیپ پخش شده مذکور هیچ تصویری از سید حسن خمینی و محمد رضا باهنر وجود نداشته است و یکی از سایت‌های داخلی اقدام به فرافکنی و تخریب چهره این شورا کرده است. این سایت عنوان کرده بود که در کلیپ پخش شده در نمایشگاه از تصاویر آقای رضایی و سید حسن خمینی و  هاشمی رفسنجانی استفاده شده است و ادعا کردند که این کلیپ تفرقه‌انداز است.

    وی با عنوان این مطلب که کلیپ متعلق به هشت ماه دفاع سایبری است، بیان داشت: یکی از کاربرانمان این کلیپ را ساخته بود و بالطبع در نمایشگاه، ما کارهای پیشین خود را ارائه می‌دهیم که این کلیپ نیز یکی از آنهاست.

    وی با اشاره به عدم اطلاع برخی از موضوع فتنه گفت: بسیاری هنوز نمی‌دانند فتنه یعنی چه و هنگام مراجعه به غرفه ما  این سوال را از ما می‌پرسند و این کلیپ‌ها برای روشنگری مفید هستند.

    گفتنی است فعالیت این شورا هشت ماه به صورت سایبری بوده است و پس از آن اولین همایش خود را در پی اعتراض به پاره کردن  تصویر امام خمینی (ره) برگزار کرده‌اند. پس از آن همایش‌های دیگری با عنوان «بصیرت» و «جنگ اراده ها» در تهران برگزار کرده‌اند.

    پایگاه خبری-تحلیلی فردا نیوز، در گزارشی نوشته بود: نکته درخور توجه نشان دادن تصاویر چهره هایی همچون هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری، سید حسن خمینی نوه امام (ره)، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران در مجلس همزمان با پخش سرود منافق است که بر خلاف توصیه ها و تاکیدات چندباره رهبر معظم انقلاب است.

    این شورا که به صورت خودجوش شکل گرفته است در ابتدا برای ساماندهی فعالان سایبری به صورت انجمن صنفی مطرح شد که با رد آن از سوی برخی به صورت شورا فعالیت خود را آغاز کرده است.

    موسوی که خود نیز یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است اعلام داشت: در زمان جنگ تحمیلی دشمن روبروی ما ایستاده بود و قابل تشخیص بود اما هم اکنون در حوزه جنگ نرم شناسایی دشمن دشوار شده است بنابراین ملاک عملکرد ما سخن مقام معظم رهبری است.

    این شورا بیش از دوهزار وبلاگ، سایت و انجمن را زیر پوشش دارد که در نمایشگاه امسال نیز تاکنون نزدیک به دوهزار فرم عضویت آن از سوی بازدیدکنندگان پر شده است.

    موسوی در ادامه از تشکیل کلاس‌های آموزشی برای اعضای این شورا خبر داد و گفت: هدف ما این است که اعضا را به سمتی سوق دهیم که ولایت فقیه را در راس امور خود قرار دهند و برای افراد تازه عضو شده شناخت شورا و هم چنین برای فعالین فضای مجازی در شهرستان ها کلاس آموزشی و ارسال جزوات را در نظر گرفته ایم.

    وی افزود: تاکنون 50 استاد درحوزه محتوایی و فنی در نظر گرفته شده اند که به زودی کلاس‌ها را تشکیل خواهیم داد.

    برای آشنایی بیشتر با شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی اینجا را کلیک کنید.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    بار دیگر یکی از سرسپردگان بیگانه که از قضا این بار در کسوت لباس روحانیت درآمده است، دهان گشود و قلم فرسایی کرد تا به ما بفهماند که بیگانگان از هر پتانسیلی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و رکن رکین آن که همان ولایت مطلقه فقیه است، استفاده می نمایند.

    اظهارات اخیر سید علی محمد دستغیب در پاسخ به یک استفتاء و تشکیک در مصداق ولایت مطلقه فقیه، تیری است که مطمئنا به فرمان مشتی بیگانه و ایادی داخلی شان، صادر شده است.

    ما وبلاگ نویسان ولایتمدار استان فارس ضمن محکوم کردن این مواضع دشمن شاد کن، بار دیگر پایبندی خود را به اصل مسلم ولایت مطلقه فقیه و مصداق بارز آن، یعنی حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مدظله العالی) اعلام نموده و بیان می داریم که چنین مواضعی از سوی خودفروختگانی هم چون سید علی محمد دستغیب، جز اعلام ناکامی روز افزون جریان فتنه سبز در کشور نمی باشد.

     




    نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    جنگ ، جنگ اراده هاست ، جنگ عزم هاى راسخ است ، هر که عزمش بیشتر بود ، او برنده است . امام خامنه اى ( حفظه الله )

    8 سال دفاع مقدس را نباید تمام شده دانست ، امتداد آن روزهاى سخت اما سراسر افتخار امروز به فضاى سایبر رسیده است ، ما خاکرزیها را جلو برده ایم و امروز در قلب فضاى سایبر بیرق یا لثارات الحسین را علم کرده ایم ، از فتنه 88 تا به امروز حماسه ها آفریدم و بنیان دشمن را بر هم زدیم ، هزاران عملیات انجام دادیدم که رمز همه شان لبیک یا خامنه اى بود ، جنگ سخت آن روزها را ما فاتح بودیم و نبرد سایبرى این روزها را هم ما فاتحیم ، خون شهیدان 8 سال دفاع مقدس امروز جوهر قلمهایمان شده است و خاک جبهه سرمه چشمانمان و اینها ما را براى فتح قله هاى عزت و سربلندى کافیست .

    پس از برگزاری موفق دو نشست از سلسله همایش های «بزرگداشت هشت ماه نبرد سایبری» با عناوین «همایش 22 خرداد تا 22 بهمن» و «فصلی تازه در بصیرت» به ترتیب در اسفند 88 در شهرک قدس تهران و در خرداد 89 در شهر ری، این بار قرار است تا همایشی دیگر با عنوان «جنگ اراده ها» در جوار شهدای عظیم الشان اسلام در بهشت زهرا(س)ی تهران برگزار شود.

    در دومین همایش هشت ماه نبرد سایبری که 31 خرداد 89 در شهر ری برگزار شد، دکتر غلامحسین الهام (سخنگوی دولت نهم و عضو شورای نگهبان)، حسین شریعتمداری (نماینده رهبر انقلاب در موسسه کیهان)، فرج‌الله سلحشور (کارگردان سریال یوسف پیامبر)، حسن شایانفر (مدیر مرکز پژوهشهای موسسه کیهان)، پیام فضلی‌نژاد (نویسنده کتاب شوالیه های ناتوی فرهنگی پرفروش‌ترین کتاب سیاسی سال)، حسین قدیانی وبلاگ نویس و طنز نویس توانای انقلاب اسلامی، فرماندار شهر ری، فرمانده سپاه شهر ری، و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی حضور داشتند. و علاوه بر پخش نماهنگ و شعر خوانی، از برخی فعالان فضای مجازی تقدیر به عمل آمد

    هدف از این همایش که با حمایت "شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی" در سالن دعای ندبه بهشت زهرا(س) برگزار می شود، یادآوری و تجلیل از حماسه چهل میلیونی 22 خرداد 88 در انتخابات ریاست جمهوری و ثبت نصاب های جدید در عرصه مردم سالاری، بزرگداشت هشت ماه دفاع مقدس در برابر جنگ نرم دشمن خصوصاً در فضای سایبر، تقویت روحیه همدلی و وحدت در میان حامیان اینترنتی انقلاب اسلامی، تجدید عهد با شهدای گرانقدر  و گل باران مزار ایشان و الگوسازی و تقدیر از فعالان پیشتاز در این عرصه می باشد.

    عنوان «جنگ اراده ها» که برای سومین نشست هشت ماه نبرد سایبری انتخاب شده است خود برگرفته از جمله مقام معظم رهبری در جمع اعضای محترم خبرگان رهبری است که فرمودند: «جنگ، جنگ اراده‌هاست؛ جنگ عزمهاى راسخ است؛ هر که عزمش بیشتر بود، او برنده است. بنابراین، اینها شکست میخورند. اگر قرار بود نظام اسلامى با این فشارها شکست بخورد، باید همان دهه‌ى اول شکست میخورد.»

    برنامه های متنوعی برای این مراسم تدارک دیده شده است که از مهمترین آن ها می توان به سخنرانی حاج حسین یکتا، مهندس سعید قاسمی و خانم مرضیه هاشمی مجری پرس تی وی، ارائه گزارش از عملکرد شورای هماهنگی فعالان سایبری در 3 ماهه دوم سال، تجلیل از یکی از چهره های ماندگار موثر در جنگ نرم، ارائه متون طنز و اشعار شاعران وبلاگ نویس، پخش آثاری چند از فعالان فضای مجازی، تقدیر از بهترین های فضای مجازی در عرصه جنگ نرم در قالب های گوناگون، برپایی نمایشگاهی از طرح ها و کاریکاتورها و برنامه های متنوع و متعدد دیگر اشاره نمود.

    این همایش که توسط "شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی" در سالن دعای ندبه بهشت زهرا(س)ی تهران، جنب موزه شهدا، پنجشنبه 8 مهر، از ساعت 15 الی 17:30 برگزار خواهد شد توسط سایت ها و مجموعه های بسیاری مورد حمایت واقع شده است.

    افسران جنگ نرم و فعالان ارزشى فضاى سایبر از 22 بهمن 88 تا به امروز دو همایش پر شور و پر بار از سلسله همایشهاى نبرد سایبرى را با قدرت هرچه تمام تر برگذار کرده اند و به لطف خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت صاحب الامر ( عج ) همایش سوم را نیز با حضور خویش رونق بخشند

    منتظر حضور پر شور و حماسه ساز شما عزیزان هستیم .

     

     

     



  • کلمات کلیدی : همایش جنگ اراده ها

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان