سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آغاز موج پر قدرت مجازی با عنوان «لبیک یا علی النقی‌(ع)، جانم فدای نام زیبایت» در شبکه‌های اجتماعی، نویدی بر صیانت از نام و مقام این امام بزرگوار می‌دهد.

  مظلومیت واژه‌ای است که سنگینی آن زمین را به لرزه می‌اندازد و معصومیت نشانه‌ای که کوه‌ها، زمین و آسمان از هیبت کلمه‌اش سرتعظیم فرود می‌آورند و در برابر کسی که این نشانه و این واژه در آن غرق است چه اتفاقی خواهد افتاد.

پیامبر گرامی اسلام(ص)، امامان معصوم(ع) و اهل بیت و یاوران ایشان از زمان شکل‌گیری اسلام تا امروز که دوازدهمین آنان در غیبت است مورد هجوم بی‌کفایتان و بی‌خردانی واقع شدند که نه گوش شنیدن ندای حق داشتند و نه میلی برای رسیدن به خوبی و پاکی.

از آن دوران سالیان سال می‌گذرد و تاکنون همچنان از آن بی‌خردان و دورماندگان از اصل خویش بسیار دیده شده است که افکار پلید ذهن خویش را در مورد بزرگان، وارثان، صاحبان، مالکان و بهانه خلقت (14 معصوم(ع))، به زبان آورده و نه تنها به زبان آورده بلکه سعی در انتشار افکار پلید و شیطانی خود به دیگران دارند.

البته در این میان شیفتگان حقیقت و دوستداران خوبی و پاکی و پاسداران اسلام، بیکار نمانده و به مبارزه با آنان در میدان‌های مختلف پرداخته‌اند. فضای مجازی یکی از همین میدان‌ها است که روز به روز به دلیل وسعت و آزادی بیانش بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پس‌ از آنکه خواننده مرتد و افسارگسیخته‌ای دهان شیطانی خود را باز کرد و در یکی از ترانه‌هایش نام مقدس حضرت نقی(ع) را که به معنی پاک، پاکیزه از آلودگی است مورد بی‌احترامی قرار داد و حتی بد‌تر از آن، سبک شعری خود را به نام مقدس ایشان معرفی کرد، دوست‌داران و محبان این امام بزرگوار نیز برای حمایت از نام ایشان اقدام به راه‌اندازی کمپین‌ها و صفحات گسترده‌ای برای صیانت از نام و مقام این امام همام در فضای مجازی کردند.

در حرکت زیباتری به‌خصوص در صفحه‌های اینستاگرام موج زیبای لبیک یا امام علی نقی(ع)، به راه افتاده است که افراد گوناگون و مشهور کشور به صورت خودجوش در این طرح شرکت کرده و با نمایش برگه‌ای که روی آن درج شده است لبیک یا علی النقی(ع)، جانم فدای نام زیبایت، نوید آغاز یک موج پر قدرت در فضای مجازی را برای صیانت از نام و مقام این امام بزرگوار می‌هد.

طی سال‌های اخیر سریال نوروزی از صدا و سیما پخش شد که یکی از شخصیت‌های آن نقی نام داشت. در این سریال نام این شخصیت توسط دیگر بازیگران به صورت لحنی تمسخرآمیز و تکرار پیاپی آورده می‌شد که می‌تواند یکی از دلایل ادامه این اتفاق زشت باشد.


جبهه وبلاگی غدیر این افتخار را در کارنامه 5 ساله خود دارد که در چند نوبت با تدوین بیانیه و جنبش های فرا گیر در محکوم سازی توهین به این امام همام و چشمه جاریه حکمت الهی فعالیت مستمر ومجدانه داشته و دارد. و برای چندمین مرتبه همراه و همگام   با این موج نیز همراهی و همکاری مینماید. در همین راستا وبلاگی نیز تهیه کرده  و به بازنشر تصاویر و مقالات در این وبلاگ علاوه بر جبهه وبلاگی غدیر فعالیت و تلاش خواهد نمود.

" http://labayk-yaalialnaghi.blogfa.com/   "

البته همچنان موج حمایت از نام امام علی نقی(ع)، در تمام شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، سایت‌ها به راه‌ افتاده است که می‌تواند مشت محکمی به دهان کسانی باشد که خیال بی حرمتی و بی احترامی به معصومین(ع) را دارند. ندای لبیک یا علی النقی (ع) موج پرقدرت این روزهای فضای مجازی شده است، موجی که خاموش‌کننده آتش و نابود کننده حربه فتنه‌گران و بی‌حرمتان به ساحت مقدس امامان معصوم(ع) خواهد بود.

سخن را با داستانی که در کتاب کرامات و مقامات عرفانی امام هادی(ع)‏ اثر سیدعلی حسینی قمی آمده است به پایان می‌رسانیم.
متوکل خلیفه مستبد عباسی برای تهدید حضرت هادی(ع) او را به حضور فرا خواند و دستور داد که هر یک از سپاهیانش خورجین اسب خود را از خاک قرمز پر کند و در محل معینی روی هم بریزند.‌

سپاهیان که بیش از نود هزار نفر بودند فرمان را اجرا کرده و به سبب انباشته شدن خاک‏ها روی هم، تپه بزرگی ایجاد شد. آنگاه سربازان متوکل در بهترین حالت آرایش نظامی، در حالیکه غرق در لباس جنگی و اسلحه بودند قرار گرفتند و چون متوکل، حضرت هادی (ع) را با خود بر بالای آن تپه برد، در برابر او به صورت با شکوهی رژه رفتند. هدف او این بود که ترسی شدید در دل آن حضرت افکند. امام هادی (ع) با کمال آرامش فرمودند: «آیا تو نیز می‏خواهی لشگر ما را مشاهده نمایی؟»

متوکل با تمسخر گفت: «آری.» ناگاه امام (ع) دعایی خواند و در یک لحظه متوکل میان آسمان و زمین را پر از فرشتگان غرق در اسلحه دید. او از مشاهده‏ هیبت لشگر ملکوتی امام (ع) از ترس بی‏هوش شد و بر زمین افتاد. مدتی بعد که متوکل به هوش آمد حضرت به او فرمود: «ما در امور زودگذر دنیا با شما رقابتی نداریم بلکه ما به امر آخرت پرداخته‏ ایم، بنابراین در مورد ما گمان شورش و خروج بر ضد خود نکن.» (کشف الغمه، ج 2، ص 395 - بحارالانوار، ج 50، ص 155)

 

علاقه مندان جهت شرکت در این طرح جهانی می توانند تصویر خود را از طریق سایت www.yanaghi.com  برای مسئولان طرح جهانی "لبیک یا علی النقی" ارسال کنند.

و اینک همراه با  گروهی از جوانان هیئتی در ایران، با راه اندازی طرحی مزین بنام دهمین امام شیعیان حضرت امام علی النقی علیه السلام «لبیک یا علی النقی» در فضای مجازی اینترنت، حمایت خود از این امام همام را اعلام کرده

گفتنی است در ظرف این دو هفته که از زمان راه اندازی این طرح جهانی می گذرد، تعداد زیادی از سخنرانان، مداحان سرشناس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، بازیگران و همچنین عموم شیعیان از اقصی نقاط جهان در این طرح جهانی شرکت کرده اند.

علاقه مندان جهت شرکت در این طرح 
جنبش تصویری  جهانی  که بصورت مردمی اداره می شود و وابستگی خاصی به هیچ تشکل و نهادی ندارد می توانند تصویر خود را از طریق

 

ارتباط با ما 09192521580

ایمیل : yaemamnaghi@gmail.com

اینستگرام: ya_naghi

برای مسئولان طرح جهانی "لبیک یا علی النقی" ارسال کنند.
جبهه وبلاگی غدیر  همراه و در این راستا با تمام قوا از این طرح حمایت و همکاری نموده و از همه عزیزان حاضر در جبهه جنگ نرم دعوت به همکاری مینماید
لیست حمایت کنند گان طرح  نیز به اطلاع دوستان خواهد رسید

فرا خوان وبلاگ نویسی-  نقی - طرح جهانی لبیک یا نقی (ع)-فرا خوان وبلاگ نویسی امام نقی

فرا خوان وبلاگ نویسی امام نقی- طرح جهانی لبیک یا امام علی النقی(ع



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان