سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله القاصم الجبارین

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ

محمد رسول خداست و کسانی که با او هستند شدیدترین هستند بر کفار و با یکدیگر مهربانند .

بعد حرکات موزیانه ابر جنایتکاران اسرائلی و آمریکایی در قالب و پوشش طالبان و داعش  اینبار به بهانه ضدیت با این گروهک بازیچه دست خود و یا بهتر است بگوییم فرزند خلف ابر جنایتکاران ؛کارکاتوریستی احمق و کافر با احساسات میلیارد ها انسان مسلمان مومن بازی کرده و در واقع خودش و اربابانش را رسوا کرد.دیو سیرتان تاریخ این بار با  هدف قرار دادن این نوع درماندگی های خود در رسانه های عمومی بیش از پیش خود را مضحکه قرار داده اند. باید گغت هر چند که جسارتها را نموده اند و امت اسلامی را درغم و عزایی بزرگ فرو برده اند ولی سنت الهی نقش آفرینی نموده و تمام تلاشانها نقش بر آب گردیه است موج بیداری اسلامی بر علیه ام المفاسد ، آمریکای جنایتکار شکل گرفته است و به زودی موج بعدی آن شکل خواهد گرفت ان شاء الله .

لازم است تمامی فعالین ارزشی مجازی و حقیقی بعد از پی بردن به لحظات بی نظیری که در آن قرار داریم این موج بیداری را زنده نگاه داشته تا به لحظه موعود و حکومت مستضعفان برسیم و دنیا را لوث پلید جنایتکاران پاک گردانیم .

جنبش لبیک یا رسول الله در نظر دارد با زنده نگاه داشتن این موج ایجاد شده سزای جرم ها و جنایات آمریکا و دست نشانده های آنان را بدهد .

 لذا برای دست یابی و وصول به لحظه رهایی ملت اسلام دست در دست هم داده و به این نکات توجه مینمایند :

1).ما فعالین ارزشی اسلام هر آنچه در توان داریم به کار میبندیم تا حرکتهای ضد آمریکایی و اسرائلی ،پر شور به راه خود ادامه دهد .

2).در فضاهای عمومی در کشورهای مختلف جهان همچنان به اعتراضات ادامه میدهیم .

3).اخبار مربوط به توهین به وجود نازنین پیامبر را در صدر اخبار قرار میدهیم .

4).تمام تلاش خود را بکار میگیریم تا تولید کنندگان و توزیع کنندگان "فیلم موهن و کتاب آیات شیطانی و روزنامه های فرانسوی و دانمارکی "به سزای اعمال خود برسند .

5).تمام تلاش خود را بکار میبریم تا در ایام حج در مکه و مدینه صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و هم دستان آنان به گوش جهانیان برسد .

6).یاد شهدای لبیک یا رسول الله را در مکه و مدینه زنده نگاه میداریم .

7).خرید اجناس آمریکا و فرانسه و اسرائلی را تحریم میکنیم .

8).برای برائت از مشرکین تمام مسلمانان بلاد اسلامی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر خواهیم داد .

9).هر شخص هر آنچه در توان دارد در جهت تولید و نشر در فضاها و قالبهای مختلف برای دعوت عمومی به این امر مقدس در فضای حقیقی و مجازی مبذول میدارد .

10).به آل سعود که مرکز دشمنی و توطئه بر علیه مسلمان و مشوق و صادر کنند و تغذیه کننده گروهک های تروریستی طالبان و داعش  است هشدار میدهیم که دست از یاری و حمایت آمریکا و دشمنی با مسلمانان بر داردو از دست اندر کاران این نوع اعمال و جسارتهای روا شده در حق رسول الله  و الا شما در هیج بلاد اسلامی از خشم مقدس مسلمانان در امان نخواهید ماند .

11).به تمامی دنیا پرستان و دین فروشان اخطار میدهیم در نگاه اسلامی جهاد عبادت و شهادت سعادت است ما در ابتدای راه دست از جان شسته و دل به مولی بسته ایم .

12).ما امتی هستیم یکپارچه که دین برای ما عزیزتر از هر چیزیست و این را هم میدانیم که دنیای غرب در آخرین لحظات عمر خود بسر میبرد و راهی هم برای نجات ندارد به آنها هشدار میدهیم تا دیر نشده فکری به حال خودتان بکنید تا به عاقبت شوروی و شاه ایران و حسنی مبارک و بن علی دچار نشوید امیدواریم که اوباما و فرانسه و انگلیس و اسرائیل و آل یهود خائن الحرمین قدری فکر کنند و خود را در مردابی که کسی از آن سالم بیرون نمی آید نیفکنند .

والسلام علی من اتبع الهدی

از همه یاران و همراهان و همرزمان جبهه وبلاگی غدیر قبلا از همکاریشان در نشر و حمایت از این بیانیه و جنبش تشکر میکنیم و ان شالله لیست اسامی  را در ذیل همین بیانیه اعلام خواهیم کرد.

1. قضل انتظار

2. هیئت موسی ابن جعفر



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    "بسم الله الرحمن الرحیم "

    بیانیه جنبش  حماسه یوم الله 9 دی

     در آستانه ششمین سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیرحسینی ایران اسلامی، جبهه وبلاگی و اعضاء همیشه بیدار و آماده عرصه جهاد و شهادت اعلام میدارد ، همچنان که در سال 88 ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان گران پست و خود فروخته ایستاده وبا سرکوب و کور کردن چشم نفاق پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند ، ملت شریف وشهادت طلب ایران اسلامی دریوم الله 9 دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه و چند چهره فتنه گر سال 88 ، یک بار دیگر یادآوری کرد که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند ، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد . آری ملتی که در 9 دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد. و دربرخورد با فریب خوردگان پست فتنه در هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سید الشهداء علیه السلام ، به رغم خواسته و تصور دشمنان چنانچه که دشنان در قیام عاشورا نتوانستند به مقصد خود برسند بار دیگر خون بر شمشیر پیروز گردید و بصیرت ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی با درس از عاشورای حسینی بر همه خواسته های دشمن مهر (باطل شد) زده و بار دیگر چهره واقعی منافقان را افشا کرد و به زباله دان تاریخ فرو انداخت.چرا که مشعل حماسه حسینی هرگز خاموش شدنی نیست.

    همچنان که رهبر و امام و مقتدایمان اینگونه فرمودند:

    ((این فتنه، صرفا منحصر به حضور عدهای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد.

    همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امامخمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا بهکمک ملت آمدو حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.

     نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.))

    دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی با رهبر انقلاب 1390/09/21

    اکنون که با شنیدن خبر های خوش دستیابی به علوم و فنون راهبردی عزیزان و غیور مردان این سرزمین دشمن تاب و تحمل این همه موفقیت های فرزندان این آب و خاک را ندارد و به هر کاری دست میزند و لحظات آخر حضور ننگین خود را سپری میکند؛ وظیفه ماست که طبق خواسته ولی فقیه باید همواره در هر کجا با چشم باز و بصیر بر همه امور مسلط باشیم و حتی در فضای سایبر که جولانگاه جنگ نرم دشمن به حساب می آید را از وجود خود و از روشنگری های خود عطر افشان نماییم. و به همه بفهمانیم که ما همواره پیرو دین و شریعت و آماده جانفشانی پشت سر امام و مقتدای خود حضرت آیت الله سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) هستیم.

    به امید پیروزی جبهه حق بر باطل و رسوایی عالم گیر فتنه گران شرق و غرب، مابر بیعت خودو بر پیمان سربازی در نبرد همیشگی حق علیه باطل ، به فرماندهی امیر و امام قافله صبر و بصیرت تا ظهور منجی ، پای فشرده و از حضرت باریتعالی ، توفیق اتصال به این خدمت را خواستاریم .

    ازدوستان جبهه وبلاگی غدیر و اعضاء همیشه آماده دعوت میشود در هر چه باشگوه تر برگزار شدن یوم الله 9 دی بنر ومتن بیانیه و یا مقالات و متن های ادبی ؛عکس؛طرح و پوستر های محتوایی 9 دی را در وبلاگها و وبسایت های خود کار کرده و به جبهه با(( لبیک یا خامنه ای)) اعلام فرمایید تا ثبت نام شما صورت گیرد. لبیک های عمار های سید علی را می توانید در همین پست مشاهده فرمایید.

     ان تنصروالله ینصر کم و یثبت اقدامکم

    برای حمایت و پیوستن به اعضاء جبهه

    این بیانیه را در وبلاگ یا سایت خود منتشر کنید :

    عمارهای سید علی:

    پایگاه اطلاع رسانی رجا نیوز

    پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی پاوانا

     وبلاگ 24



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان