سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 کمپین حامیان توافق خوب و استقلال علمی


 کمپین حامیان توافق خوب و استقلال علمی

»و نرید انمن‌ علی‌ الذین‌ استضعفوا فی‌الارض‌ و نجعلهم‌ الائمه‌ و نجعلهم‌ الوارثین « 

ضمن عرض تبریک بمناسبت عید سعید فطر،به اطلاع می‌رساند: 

با استعانت از خداوند متعال وتوکل به ذات اقدسش و با توسل به عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برفصل الخطاب قرار دادن مجاری قانونی در بحث مذاکرت ،واشاره به استکبار ستیزی و مبارزه با امریکای جنایتکار و اینکه جمهوری اسلامی همچنان به کمک نمودن به همپیمانان و دوستان خود در منطقه متعهد میباشد . تجربه هم نشان داده هرگاه در مقابل امریکا کوتاه آمده ایم بر میزان زیاده‌خواهی های امریکا افزوده شده است و البته بارها هم مقامات رسمی این کشور صریحا هدفشان را تسلیم بی قید و شرط ایران در برابر خواسته های سلطه طلبانه شان اعلام کردند و پیروزیشان را در عدم وجود جمهوری اسلامی ایران می دانند.

برای نظام سلطه، ایران اسلامی پیشرفته و توسعه یافته بسیار خطرناک‌تر از ایران هسته‌ای است چرا که می‌تواند الهام بخش تمام ملت‌های ستم دیده و آزاده جهان باشد و با پیشرفت، توسعه علمی و اقتصادی خود، کارآمدی تفکر اسلام ناب را بیش از پیش به نمایش بگذارد و نظم نوین جهانی مدنظر نظام استکباری را برهم زند، از این رو با بهانه قرار دادن مسائل هسته‌ای سعی بر این دارد که در مقابل پیشرفت پر شتاب کشورمان ایجاد کند.

خوشبختانه مجلس فعلی نشان داده در شرایط سخت چگونه توانسته از حقوق ملت ایران دفاع کند و زیر بار زورنرفته و مصالح ملی را فدای مصالح حزبی و گروهی نکند، شورای امنیت و مجلس در چنین شرایطی با حفظ حرمت کامل ریس جمهور و تیم مذاکره کننده وبا نهایت احترام به ایشان مذاکرات حاصله را که به مجموعه ای از تعهدات ایران به جامعه جهانی شده بارعایت صرفه و صلاح ملت و درچارچوب قانون اساسی و خطوط قرمز نظام مورد بررسی و مداقه قرار دهد. 

 هشت سال دفاع مقدس ،خون شهدای انقلاب و جنگ و خون شهدای هسته ای تعهد و میثاق نمایندگان را با رهبر و مردم خوبش دوچندان ساخته وان شاالله از این پیچ تاربخی به فرموده رهبری سرفراز عبور خواهیم کرد؛ 

شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنیم. شیطان بزرگ را کوچک نشماریم . فریب ابن فریبکار بزرگ تاریخ را نخوریم ،چشم امید مقاومت که رهبری فرمودند به شماست چشم استکبار ستیزان جهان به شماست ،چشم ملت ایران و چشم ملت های فلسطین و لبنان و سوریه و یمن به شماست، فراموش نکنیم که ما سمبل مقاومت در برابر زور و تحربم و استکبار بوده و هستیم اگراین سمبل فرو بربزد و ازبین برود چه خواهد شد؟ 

نمایندگان مجلس به دور از منافع حزبی و گروهی تصمیمی بگیرید که به ضرر ملت ایران نباشد و به نفع این ملت بزرگوار باشد. مدال مدرس برازنده سینه چه کسانی است؟ ان شاءالله مدرس وار در این موضوع عمل کنید.

»فعالین دانشجویی - سایبری سیاسی«

جبهه وبلاگی غدیر: در هفتمین سال  کار و تلاش خود در عرضه ایجاد و ترویج و نشر جنبشهای وبلاگی از سوی وبلاگنویسان ارزشی ادامه می‌دهد و بنا به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای اینک در فضای سایبری{ کمپین حامیان توافق خوب و استقلال علمی}را با همکاری فعالین دانشچویی-سایبری سیاسی راه اندازی و پیگیری می‌نماید. لذا از همه وبلاگنویسان و مخاطبین سایبری در نشر و تقویت(نصب بنر و بیانیه جنبش )     این جنبش جهت همکاری دعوت بعمل می‌آورد. عزیزان همراه میتوانند بهد از انتشار متن بیانیه و بنر کمپین با ارسال پیام به جبهه، حمایت خود را اعلام کرده ،و توسط جبهه غدیر در لیست حامیان کمپین قرار گیرند.

لیست حامیان کمپین:

سایت ها و خبرگزاریها/شبکه ها

1.سرویس پارسی بلاگ

2.شبکه اجتماعی نت ایران

3. فرهنگ نیوز

وبلاگ ها و وبسایت ها


.فصل انتظار

 سفیر فارس

 وبلاگ حاج رضا

 وبلاگ منم آرش کماندار

وبلاگ سجاده ای پر از یاس

وبلاگ بهترین آرزوهایم تقدیم تو باد

وبلاگ خبری بابلسر نیوز

وبلاگ یاد باد آن روزگاران یاد باد

وبلاگ تفحص شهدا

وبلاگ کلام وحی

وبلاک سجاده ای به شکوه یاس

وبلاگ  اهل البیت

وبلاگ بوی عطر مادر

معبر سایبری وب آلفا

وبسایت بدونیم

وبلاگ چراغدان

 

 




  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان