سفارش تبلیغ
صبا ویژن







(بسم الله الرحمن  الرحیم)

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ
سوره فصلت ، آیه 30
بر آنان که گفتند : پروردگار ما الله است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‏آیند که مترسید و غمگین مباشید،
شما را به بهشتی که وعده داده بودند بشارت است.

با نام و یاد خاطره جان فشانی های امام و شهدا و همه دلسوزان این انقلاب که اکنون بین ما نیستند.

در آستانه سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی خود قرار گرفته ایم و در طی این مسیر پر نشیب و فراز چه سختیها  و چه تهدیاتی را پشت سر گذاشته ایم  و این هم خودباعث رشد و بالندگی انقلابمان  گردید و ریسمان وحدت و انسجام ملت محکم تر و پر عظمت تر شد.. اکنون که مسایل اقتصادی و معیشتی مردم بنا به خواسته و تهدید و تحریم دشمنان بر دوش مسئولین نظام سنگینی میکند. نباید باعث آن باشد که هر یک گناه این فشار دشمن را بر گردن دیگری سنگینی دهد و با هم بر سر اشتباهاتی که شاید پیش آمده باشد برخورد نا صحیح پیش آ ید.همچنین نزدیک بودن انتخابات و احتمال تفرقه و فتنه های جدید دشمنان و شرایط خاص این ایام میطلبد که وحدت و هماهنگی بین مسئولین بیشتر  و دست از مجادله برداشته شود... چنانچه رهبر معظم چندی پیش فرمودند:

یکی از نقشه های دشمن برای جلوگیری از انتخابات پرشور این است که در ایام انتخابات سر مردم را به ماجرای سیاسی،اقتصادی یا امنیتی گرم کنند،اما ملت ایران هوشمندتر از این است که از دشمن فریب بخورد. اختلافات را نباید علنى کرد؛ اختلافات را نباید به مردم کشاند؛ احساسات مردم را نباید در جهت ایجاد اختلاف تحریک کرد. از امروز تا روز انتخابات، هر کسى احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده.
لذا با استعانت و رهگیری از بیانات و منویات رهبری انقلاب اسلامی ایران حضرت امام سید علی خامنه ای مدذله عالی
از مسئولین و همه دست اندرکاران  و خادمین و وکلای مردم که خودرا خدوم ملت دانسته و برای ابادانی میهن اسلامی و خدمت به شریعت اسلامی فعالیت میکنند بار دیگر درخواست خود را که وحدت کلمه و سر نهادن به قانون و فرامین اسلام که همان خواسته رهبری از ایشان است بار دیگر اعلام میداریم. و در همینجا سرگذاشتن به امر مولا و مقتداورهبر عزیز مان را نشانه خدمتگذاری مسئولین دانسته .. و هرعملی غیر از این را نشانه بیگانگی با فرهنگ و خواسته رهبر و ملت شریف ایران دانسته .. و بدانید که امت اسلامی پشت سر رهبری خود با اینگونه رفتار ها برخود خواهد کرد... ما وبلاگ نویسان عرضه جهاد سایبری در این بیانیه اعلام میداریم که  خواسته های ولایت و رهبرمان همان خواسته های قلبی و اعتقادات ما  میباشد.
امواج فتنه می رسد از هر طرف ولی
کشتی نوح را چه غم از ورطه بلاست
این انقلاب کشتی اولاد احمد است
این پور حیدر است که بر عرشه ناخداست
همچنین از دوستان و قلم به دستان این عرصه خواهشمندیم تا با ارام کردن فضا  به دست دشمنان بهانه و فرصت ستیزه جویی ندهند.  
و باز در این بیانیه با یادآوری پیامدهای تفرقه باز به سخنان رهبریاستعانت جسته که فرمودند: شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون شک در قلب عاشقان و دوستداران خود ریشه دوانده و تندبادهای سهمگین برخاسته از کینه بدخواهان هرگز یارای لرزه افکندن بر ریشه های سترگ آن را ندارد.
باشد که تمامی نخبگان وصاحب نظرن ؛ وبلاگ نویسان، صاحبان وبسایت ها و کلیه عزیزان حاضر در فضای مجازی با پوشش این بیانیه در سطح سایبر صدای وحدت طلبانه خود را به گوش همه مسئولین و خادمان ملت برسانند.
همچنین بار دیگر با نشر این بیانیه به رهبر و مقتدای خود اثبات خواهیم کرد که در پشت سر ایشان  نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم دور تر حرکت خواهیم کرد و هر لحظه برای جانفشانی و سر سپردن به فرمانشان حاضر و اماده ایستاده ایم.
و سخنی به بیگانگان و دشمنان گرگ صفتی که همچنان در طمع دریدن  این انقلابند..باید گفت که رنگ و بوی این قسمنامه را ان شالله بار دیگر در صفوف  جاری و خروشان مردمی 22 بهمین امسال تجربه خواهید کرد و چنانکه بیش از سابق از برق غیرت این مردم در عمر نکبت بارتان ندیده باشید. میرود که باز همه فضاها گواه و شاهد یک حضور و  مقابله عظیم با استکبار جهانی اسرائیل وآمریکا وهمه کفر در عالم باشند.
دون است دشمن.... و از ثابت قدمی ما ..به لرزه می افتد ......دیوارهای پرچین سست بنیاداش
ضمنا در همین راستا حزب الله سایبر نیز بیانیه ای صادر کرده است
حامیان:
و سایت فصل انتظار


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    حزب الله سایبر با همکاری انجمن بازی سازان انقلاب اسلامی با هدف جریان‌سازی، بسترسازی و فرهنگ سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ انقلاب اسلامی ‌در حوزه رسانه‌های دیجیتال نسبت به برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اقدام می‌نماید. لذا بدین وسیله از شما برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید.

     

    نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از 25 بهمن الی 3 اسفند ماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌گردد و شاهد حضور گسترده عموم مردم، صاحبنظران و متخصصین در این حوزه می‌باشد.

    این نمایشگاه در شش بخش به شرح ذیل برگزار می‌گردد:

    1.    بخش معارف اسلامی و اهل بیت
    2.    بخش انقلاب اسلامی
    3.    بخش دفاع مقدس
    4.    بخش جنگ نرم
    5.    بخش بیداری اسلامی
    6.    بخش سبک زندگی ایرانی اسلامی

    بدینوسیله از تمامی فعالان این حوزه، مرتبط با هریک از بخش‌های فوق دعوت به عمل می‌آید از تاریخ یکم لغایت دهم بهمن 91 به پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه به نشانیwww.serajfestival.ir  مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام نمایشگاه اقدام نمایید.

     

    لازم به توضیح است دریافت غرفه و حضور در این نمایشگاه برای فعالان بخش‌های مختلف آن رایگان می‌باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های: 88469306 - 88469159 و یا از طریق رایانامه register@serajfestival.ir با کمیته ثبت نام نمایشگاه تماس حاصل فرمایید.

    کمیته ثبت نام نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان