سفارش تبلیغ
صبا ویژن







جبهه وبلاگی غدیر در اغاز دومین سال کار و تلاش خود در عرضه ایجاد و ترویج و نشر جنبشهای وبلاگی از سوی وبلاگنویسان ارزشی ادامه میدهد.و اینک جنبش سایبری بصیرت حسینی را  در فضای سایبری راه اندازی و پیگیری مینماید.لذا از همه وبلاگنویسان و مخاطبین سایبری در نشر و تقویت این جنبش جهت همکاری دعوت بعمل میآورد.

آتشى که عمر بن سعد ( ل ) در سال 61 هجرى به خیمه هاى ابا عبدالله ( ع ) انداخت 1327 سال با جهل و نادانى و نامردى مسلمانان شیعه نما امتداد پیدا کرد تا در عاشوراى 1388 از سر فندک فتنه گران بیرون زد و و باز هم بوى دود و رنگ خاکستر از خیمه گاه سیدالشهداء پیدا بود .

آنچه نسل به جا مانده از قوم خوارج و فرزندان خلف کوفیان نامسلمان در هتک حرمت حریم مقدس امام حسین ( ع ) کردند اولین جرقه اش وقتى زده شد که همین قوم الظالمین تمثال مبارک بنیان گذار جمهورى اسلامى ، امام خمینى ( ره ) را پاره و پایمال کردند و اهل بیت او لب از لب وا نکردند ، اما در مقابل این جوانان و مردمى بودند که هیچ قرابتى به جز سله عشق با حضرت امام ( ره ) نداشتند و آسمان را به زمین دوختند در اعتراض به این مصیبت چونان قوم بنى اسد که شهداى کربى را بعد از اینکه خویشان و هم شهریانشان عده اى به اسارت رفتند و بعضى فرار را بر قرار ترجیح دادند اکرام و دفنشان کردند .

آرى ، آنچه بر سر ما رفت از خود ماست ، اگر رحم و رأفت جمهورى اسلامى و مهر پدرانه و حکمت على منشانه مقام معظم رهبرى ، امام خامنه اى ( حفظه الله ) نبود و اگر مردم ما گوش به فرمان ولیشان نبودند و صبر پیشه نمیکردند به جلال و جبروت خدا قسم که که امروز نه فتنه اى بود که در سست ایمانان رخنه کند و نه فتنه گرى بود که خیمه آتش بزد و خون به دل اهل عشق کند .

اما امسال سالى دیگرى است ، سال همت مضاعف و کار مضاعف است ، ما حوانانى که طلایه داران نسل سوم این انقلابیم همتمان را مضاعف کرده ایم در دفاع از حریم دین و ولایت و انقلاب و میهن ، دیگر دستى جرأت نمیکند به خیمه گاه عشاق تعرض بلکه حتى نزدیک شود ، زیرا امروز ما به وسعت تمامى ایران عزیز همگى از نسل بنى انقلابیم ، بازمانده بنى هاشمیم و از تبار بنى اسد .

ما یاد گرفته ایم و ملکه ذهن کرده ایم که اذا ضربتم نضرب ، خط قرمز ما دین است و ولایت ، بیایید تا ببینید ما چه میکنیم و چه در چنطه داریم ، امروز و مولاى ما على است و ما جملگى عماریم و نمیگذاریم کارمان به آنجا بکشد که مولایمان نداى هل من ناصر سر بدهد .

بصیرت حسینى جوانان این خاک مقدس امروز تیرى شده است به چشم اصحاب فتنه ، تیر سه شعبه حرمله ( ل ) در روز عاشورا از گلوى على اصغر رضیع ( ع ) کمانه کرد و طى این سالها با عشق و ارادت و بصیرت سیعیان به حق اهل بیت ( ع ) آب دیده شد و امروز حلقون اصحاب استعمار و فتنه را دریده است تا دیگر فریاد گوش خراش و و روح آزارشان فضاى پاک ذهن مردم این خاک عزیز را آلوده نکند .

امروز دیگر نسل کوفیان در این سرزمین ریشه کن شده است و ما همگى و به وسعت 70 و اندى ملیون همگى از تبار 72 عاشقیم .

دوستان و عزیزان همیشه همراه ، افسران گرامى جنگ نرم ،،،

بیایید در اعتراض دوباره به هتک حرمت عاشوراى سال گذشته و در اعلام حمایت و صیانت از ارزشهاى والاى اسلامى و انقلابى با ما چون همیشه همراه باشید و با قرار دادن لوگوى این جنبش و اختصاص دادن یک پست در سایت یا وبلاگ خود به این بیانیه فضاى سایبر را از فریاد یا لثارات الحسین پر کنیم.

موفق ، پیرروز و سربلند باشید ،،،

                                                                                       با تشکر

روابط عمومى جبهه وبلاگى غدیر

 

 

در همین ارتباط دو کلیپ فتنه عاشورای88 را به حضور همه عزیزان معرفی مینماییم / لطفا در انتشار این دو کلیپ همکاری لازم را بعمل بیاورید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    (( إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ، أُولَئِکَ أَصْحَابُ الْجَنَّةِ خَالِدِینَ فِیهَا جَزَاءً بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ))

    برای تسخیر همه روزگار خدا وند گار مردانی را بر صحنه روزگارش افرید تا انان عشق را در مسلخ قربانی حق کنند و بر پای دخرت تنومند فداکاری جوی ایثار را بگذرانند و بر شاخسار آن شکوفه های مروت و محبت و ایمان و تقوای الهی را بیاویزند ، آری این سیر سیر مرغان حقی است که حق گویان بر فراز آسمانها به پرواز در امدند و با رفت و آمدشان خط و سیر و سیره ای را نقش کشیدند  که تا ابد  مرغان زیرک بر این راه سیر خواهند نمود و بس جاودانه در این پهنا اسمان خواهند درخشید و همینانند که به ق یقین میرسند .

    فضاى امروز جامعه ما آگنده از بوی خوش جوانمردی مردان حق همراه و آزین بندی گردیده سالگرد شهدای عرفه است و چه روحانی و چه با صفا می شود کوچه های تو در توی جانبازی و ایثار و فداکاری  وقتی که نام نامی بسیجی برده می شود  و چه خوشبو و معطر میشود وقتی حرف از جوانمردی و ایثار مردان مرد بسیج به میان می آید .

    این روزها در حالی به استقبال هفته بسیج میرویم که فتنه سال 88 و حوادثى که در پى آن به بار نشست بر همگان معلوم کرد که بسیجیان خامنه اى بسیار مظلوم تر از بسیجیان خمینى هستند .

    وقتى که تن آن بسیجى عزیز را مقابل چشم هزاران نفر عریان کردند به راستى کسى دلش به حال بسیجیان سوخت ؟ ، وقتى که قوم الظالمین با چوب و سنگ بر تن بسیجیان و با فحش و ناسزا بر روحشان  زخم میزدند چرا کسى به دادشان نرسید ؟ ، آن زمان که چادر از سر خواهرانمان و چفیه از گردن بردادرانمان میکشیدند آیا کسى نداى هل من ناصر بسیجیان را شنید ؟  .

    آنچه که از جور زمانه بر بسیجیان خامنه اى رفت در کامشان از عسل هم شیرین تر است ، زیرا آنها به راستى دریافته اند که تنها راه سعادت این جهان پیروى از ولایت است و آنگاه که فریاد زدند لبیک یا خامنه اى ، میدانستند که در این راه همانا با کسانى مواجه هستند که صد پله از منافقین و معارضینى که به مقابله با بسیجیان خمینى برخاسته اند بدتر و از دین و انسانیت دورترند , در این راه و در مقابله با قوم خوارج بسیجیان امروز آماده مقابله با همه کس و همه چیز هستند و از دشمن تا به دندان مسلح کوچکترین حراسى ندارند و هر زخم که در راه دفاع و سیانت از حریم ولایت و انقلاب بر میدارند نشان افتخارى است براى آن ها و ذخیره اى براى آخرتشان ... سر خم مى سلامت شکند اگر سبویى .

    یاد و خاطره بسیج و بسیجی همواره در دفتر معرفت الهی ثبت و بر این همه دلدادگی خدا وند گواهی  میدهد ، انفاس خوش قدسی مردان رهسپار کوی بسیجی در دیار ما تا ابد پیچیده  و ماندگار خواهد بود ، امروز نام بسیج یاد آور خاطره بزرگترین و مردمی ترین نهاد انقلابی و برترین مردان تاریخ ما است.

    بسیج به تعبیر امام راحل تشکیل آن « یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود » و « شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سرداده اند ، بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند ، بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان ، از اولین تا آخرین امضا نمودند »

    بسیج میدان بزرگ امتحان و ابتلای الهی است؛ در اینجا ست که  همت وشخصیت برگزیدگان تاریخ شکوفا می گردد و دلسوزان وخدمتگزاران راستین جامعه بشریت از مرفهان بی درد و مسرفین بازشناسی می شوند آری  چه خوش حدیثی است که فرمودند:در کشاکش و فراز و نشیب روزگار و تحولات زمانه گوهره مردان بزرگ شناخته می شود یا روشن و دانسته می گردد.

    از تمامى افسران عزیز جنگ نرم ودوستان ولایى و ارزشى دعوت میکنیم تا با قرار دادن لوگوى جنبش در سایت یا وبلاگ خود و اضاقه کردن عبارت (( علمداران بسیج )) به دنبال نام سایت یا وبلاگ  مانند همیشه با ما یار و همراه باشند ، باشد که فاضى سایبر از عطر خوش بسیج سراسر پر شود .



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    هو العلیمــ..


    به مناسبت بزرگداشت سی و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان مبارک حضرت امام خمینی (ره)، دومین جشنواره بزرگ  سراسری وبلاگ نویسی "حماسه نگاران بسیج" در سطح استان فارس  با حضور وبلاگ نویسان بسیجی برگزار می شود. بدینوسیله از کلیه بسیجیان علاقه مند استان دعوت به عمل می آید.                  

    موضوعات و محورهای محتوایی جشنواره:

    1- بسیج، پیشتاز در عرصه های علمی، فرهنگی، سازندگی و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی

    2- بسیج تجلی همت و کار مضاعف

    3- ملت بزرگ ایران، خط شکن مقابله امت اسلامی با سلطه گران جهانی

    4- حماسه عظیم 9دی و 22بهمن 88 ، تجلی بصیرت، همت و ولایت مداری حزب الله

    5- حجاب و عفاف ارزش والای زن مسلمان ایرانی

    6- مسجد، حریم امن الهی در برابر حنگ نرم شیاطین

    7- معرفی آمریکا، اسرائیل و انگلیس بعنوان دشمنان ملت ها و مخالفین دموکراسی و حقوق بشر و آزاد اندیشی در جهان

    8- افشاء جریانهای ضد اسلامی و ضد بشری وهابیت در پیشبرد اهداف نظام استکباری و صهیونیسم بین الملل

    9- هولوکاست و حادثه 11 سپتامبر، دسیسه مشترک صهیونیسم و آمریکا علیه اسلام و مسلمانان جهان                                 

    توضیحات جشنواره:

    1- وبلاگ ها می بایست در مقطع زمانی 20 آبان تا 20 آذرماه حداقل دارای 5 پست مرتبط با موضوعات جشنواره درج نمایند.

    2- داشتن شمارشگر برای وبلاگ ها الزامی است.

    4-  سابقه بیش از سه ماه در ایجاد وبلاگ و بروز رسانی مستمر از جمله ملاک های مؤثر در ارزیابی می باشد.

    6- اسامی برندگان  جشنواره بزرگ وبلاگ نویسی  به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مراسم و همایش بررسی آخرین تحولات فضای مجازی با حضور وبلاگ نویسان اعلام می گردد.

    7- برای ایجاد وبلاگها از عناوین فرهنگی و مناسب استفاده گردد.

    8- حضور یک نفر با دو وبلاگ بلا مانع می باشد.

    9-  برای ثبت نام در   جشنواره بزرگ وبلاگ نویسی فرم ثبت نام در زیر دریافت کرده و بعد از تکمیل فرم آن رابه پست الکترونیکی ما بفرستید . 

    دریافت فرم شرکت در جشنواره بزرگ وبلاگ نویسی( حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی )

    پست الکترونیکی ما :

    kalamefars@gmail.com

    برای استفاده از بنر زیر در وبلاگ خود کد زیر را در مکان دلخواه خود و ترجیحا در قسمت مخصوص کدهاى جاوا اسکریپت جایگذارى کنید .

    اللهم عجل لولیک الفرج

    و اید امام الخامنه ای..



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    باید هر پدیده‏ى ضد عدالت در واقعیات کشور مورد سؤال قرار گیردرهبر معظم انقلاب?/?/?1

    روز سه شنبه با حمایتهای رئیس و نایب رییس مجلس، یکی از این مواد (بند ی ماده ??) را به تصویب برسانند که به موجب آن بنابر بند ی ماده ?? و تبصره ? ذیل آن، “دانشگاه های دولتی می‌توانند نسبت به تأسیس شعب در شهر محل استقرار خود یا دیگر شهرها و مناطق آزاد داخل کشور و خارج از کشور و به‌صورت خودگردان و با دریافت شهریه از داوطلبان اقدام کنند. پذیرش دانشجو در شعب دانشگاههای مذکور در داخل کشور خارج از آزمون سراسری انجام خواهد شد. “

    این مصوبه را می توان حرکتی در جهت نهادینه کردن تبعیض در ساختار علمی کشور دانست. حرکتی که از پشتوانه نظری لیبرال مابانه آب می خورد. حرکتی که در ذات خود با عدالت در تعارض است و متاسفانه به نام عدالت آموزشی مطرح گردیده است. واقعا جای بسی تاسف است که این طرح از دولتی که شعارش عدالتخواهی و توجه به محرومین است برآمده و در مجلسی تصویب شده است که اکثریت آن را اصولگرایان تشکیل داده اند و داعیه دار ولایت و ولایت مداری می باشند.

    مگر غیر از این است که با تصویب و اجرای این طرح ( که خدا آن روز را نیاورد )‌ شاهد بازتولید طبقه ثروت و قدرت خواهیم بود. و با این کار باید نگران آینده انقلاب اسلامی باشیم. مگر مردم بصیر ایران اسلامی در انتخابات گذشته "نه " محکمی به جریان اشرافیت و حاکمیت ثروت نگفت پس چرا با این مصوبه حاکمیت ثروت و سرمایه را نهادینه می کنید؟.لذا با امضا این طومار اعلام می نماییم که مخالف این طرح ننگین و ضد عدالت و بازتولید کننده طبقه اشراف هستیم و از نمایندگان مجلس و نیز دولت عدالتخواه می خواهیم تا نسبت به جبران اشتباه خود هرچه سریعتر اقدام نمایند و همچنین از شورای محترم نگهبان قانون اساسی می خواهیم که این مصوبه ضد عدالت که برخلاف قانون اساسی نیز می باشد را تایید ننموده و از اجرایی شدن این طرح جلوگیری نمایند.

    دوستان و حامیان این جنبش با نظرات خود در وبلاگ و ((اضافه شدن به متن  جنبش ))این بیانیه را امضاء می فرمایید  تا ان شا الله با جمع آوری این طومار باشد تا با رسانیدن اعتراض همه عزیزان به گوش مسئولین از این خطر جدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را رهایی بخشند

    جنبش سایبری من به دانشجوی پولی معترضم  رادر وبلاگ معترضم رای دهید


    برای استفاده از بنر زیر در وبلاگ خود کد زیر را بعد از تگ body جایگذاری کنید





    نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    سیزده آبان 1358 ، روزى که آخرین بقایاى شجره نحس شیطان بزرگ در خاک جمهورى اسلامى ایران که از ریشه برکندش با دستان مبارک حضرت امام روح الله ( ره ) آغاز شده بود ، به همت دانش آموزان و دانشجویان غیور و انقلابى این سرزمین برچیده شد و لانه جاسوسى آمریکا به تسخیر غیرت و عزت مردم این خاک عزیز در آمد و شیطان به گِل نشست .

    روزی با عظمت که در آن تجلی مبارزه و جهاد و از خود گذشتگی در برابر استکبار جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ می باشد ، روزی بزرگ که در سالهای 43و57و58 وقایع به یاد ماندنی آن به ثبت رسیده است و خود نشان‌گر عزم ملت و مردم ایران اسلامی برای مبارزه با استکبار جهانی است .

    تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13آبان سال 58 که به دست دانشجویان و همچنین تجمع اعتراض‌آمیز دانش‌آموزان علیه حکومت ظالمانه و استبدادی شاهنشاهی و به خاک و خون کشیدن آنها در 13 آبان سال 1357 و همچنین تبعید شدن حضرت امام خمینی (ره) به کشور ترکیه به دنبال سخنرانی افشاگرانه ایشان به منظور اعتراض به تصویب لایحه کاپیتولاسیون که خود نشانگرعزم راسخ مبارزان جبهه مدافع حق علیه باطل و بیداری قشر جوان و متعلم ایران اسلامی دربرابر توطئه‌های استکبار جهانی به سر کرده گی امریکاست.

    با اینکه به شکرانه همت والا و بصیرت ناب ملت شریف ایران ، دولت منحوسه آمریکا در تمامى تلاش هایى که در طى تمامى این سالهاى بعد از انقلاب در به چالش کشیدن ارتباط میان مردم و انقلاب و ایجاد فتنه و تفرقه بین صفوف مستحکم مردم عزیز این خاک داشته است ناکام مانده ، امام هنوز هم چشم امید به خائنان داخلى دارد ، آنهایى که به فرموده امام خامه اى ( حفظه الله ) نمک انقلاب را خوردند و نمکدان شکستند ، آنهایى که همه چیزشان از انقلاب است امروز به مهره هاى سوخته دشمن استعمارگر بدل شده اند ، این قوم به خیال خوام خود میخواهند تا بار دیگر ایران عزیز را به سالهایى ببرند که تحت سیطره آمریکا جان و مال و ناموس خود را دو دستى و در طبقى از جهل و نادانى تقدیم استعمار کبیر کنند و  شرف و عزت خود را به پشیزى بفروشند ، اما نمیدانند یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ و غافلند از اینکه وَإِ نَّا لَهُ لَحَافِظُونَ .

    در یوم الله 13 آبان ،  روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و هم‌پیمانان آن به ویژه اسرائیل غاصب ، ازوبلاگنویسان و افسران جنگ نرم که همواره در صحنه واقعی و مجازی حاضر بوده و هستند دعوت به عمل میاورد تا در موج فریاد مرگ بر امریکا تا 13 ابان ما بر سر در وبلاگهای خود فریاد مرگ بر آمریکا را نصب کرده و ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای بار حماسه ای پر شکوه و پر افتخار 13آبان را از نو در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنند.

    موفق ، پیروز و سربلند باشید ،،،

     




    نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان