سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِین َقَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمّ َاسْتَقَامُوا تَتَنَـزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَةُ أَلاتَخَافُوا وَلا تَحْزَنُوا (فصلت 30)

62 سال پیش اگر یک مرد از میان سران و ملوک و سیاستمداران جهان پیدا میشد که حتى با یک کلمه جنایات رژیم منهوس صهیونیستى را محکوم کند امروز برادران و خواران ما مقاب چشم رسانه ها پرپر نمیشدند ، قدس عزیز در محاصره سگهاى صهیونیست نبود و غزه دیگر نفس هاى آخرش را نمیکشید .

حمله ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در سال 1948 میلادى آغاز شد و ما اکنون سال 2010 را پشت سر میگذاریم ، آیا تا به حال فکر کرده ایم که چرا این احتلال اینقدر طول کشیده است ؟ ، آیا تا به حال فکر کرده ایم که آیندگان براى سکوت امروزمان مقابل جور اشقیاء فردا برایمان چه حکم میکنند ؟ ، آیا تا به حال فکر کرده ایم که دلیل سکوت سران دول عربى و اسلامى چیست ؟ ، آیا تا به حال فکر کرده ایم که این قوم کافر به چه جرأتى و با چه پشتوانه اى خاک پاک فلسطین را لگدمال میکنند ؟ و الخ ... ، آیا دلیل همه اینها بى غیرتى و خواب خرگوشى مدعیان آزادى نیست ؟

ملت شریف ایران در طول تاریخ همیشه سردمدار دفاع از مظلومین و رنجکشیدگان بوده و خواهد بود ، هرچه شود و هر کارى که بکنند این حس آزادیخواهى در خون این مردم بزرگوار جریان دارد و سبب نمیشود که حتى براى لحظه اى چشمشان را به روى آنچه ستمگران از ظلم و جور میکنند ببندند .

فتنه 88 یکى از مزایایش این بود که این حس را خیلى بیشتر از همیشه در دلهاى ایرانیان زنده کرد ، ما در جریان آنچه گذشت و با شنیدن آنچه حامیان این انقلاب و مردم در داخل و خارج از کشور گفتند ، خوب فهمیدیم که این انقلاب فقط مختص ایران عزیزمان نیست ، چشم تمامى دنیا به دستان توانمند ملت شریف ایران دوخته شده است .

در میان تمام شعارهایى که اصحاب فتنه در آشوب هایشان سر میدادند شعار نه غزه ، نه لبنان به جاى اینکه به باور خوارج ذهن مردم را از قضیه فلسطین منحرف کند کاملا برعکس عمل کرد و امروز ملت غیور ایران بیشتر از همیشه در قبال ملت مظلوم فلسطین احساس مسئولیت میکنند .

امام روح الله ( ره ) با نام گذارى آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس بنیان حرکتى جهانى و قدرتمند را بر ضد رژیم صهیونیستى و استکبار گذاشتند که تا به امروز هرچه بیشتر میگذرد شتابش بیشتر میشود و از باطنش هزاران فاضه در سرتاسر جهان متولد میشود براى یارى فلسطین .

تکلیف کشورهاى عربى معلوم است ، آنها همیشه تاریخ غلام حلقه به گوش مستکبرین بوده اند و خواهند بود ، بر دیگر ملتهاى آزادى خواه دنیا چه میگذرد که شده اند مثال بارز آیه " صم بکم عمی فهم لا یعقلون " ، آیا نمیدانند که " إن الذین فتنوا المؤمنین والمؤمنات ثم لم یتوبوا فلهم عذاب جهنم ولهم عذاب الحریق " ؟ .

باور کنیم که ما در قبال خون برادران و خواهران فلسطینیمان مسئولیم ، باور کنیم که براى مبارزه و مقاوت حتما نباید تفنگ در دست گرفت و سوار تانک شد ، با سلاح قلم میتوان جهانى را عوض کرد ، باور کنیم که ویروس صهیونیست نباید از اینکه هست فراگیرتر شود ، پادزهر نیش مار همان زهر مار است ، باور کنیم که این سکوت ها و اعتنا نکردن هاى ما کم از قتل و قمع رژیم اشغالگر قدس ندارد ، باور کنیم که " من لا یرحم ، لا یرحم " ... برادران و خواهران مسلمان : " ولاتحسبن الله غافلاً عما یعمل الظالمون، إنما یؤخرهم لیوم تشخص فیه الأبصار " .

جنبش (( هم غزه ، هم ایران ... بیدار شو مسلمان )) از تمامى دوستان ارزشى و افسران جنگ نرم براى پیوستن به این تجمع مجازى دعوت میکند تا براى ثبت نام پس از قرار دادن لوگوى جنبش و اختصاص دادن یک پست در سایت یا وبلاگ خود به بیانیه آغاز این جنبش در قسمت نظرات همین پست نام و نام خانوداگى به همراه نام و آدرس سایت یا وبلاگ خود را درج نمایند و در این حرکت پسندیده با ما یار و همراه باشند .

جنبش (( هم غزه ، هم ایران ... بیدار شو مسلمان )) بیانیه پایانى اش را وقتى صادر میکند که نسیم خوش آزادى در هواى غزه اشک را از چشمان برادران و خواهران ما بشیود و سرزمین مقدس فلسطین از شر کفار صهیونیست پاک شده باشد و این روز آنقدر هم دور نیست .

و اما سخن آخر ... دوستان خوب و همراهان گرامى ، همانطور که در گذشته حرکات وبلاگى و جنبش هاى سایبرى مختلف با عزم والاى شما عزیزان در فضاى مجازى عطر خوش غیرت و آزادگرى طنین انداخت ، امروز بیاید دست در دست و قلم در کنار قلم حادثه اى دیگر را رقم بزنیم و به همه دنیا ثایت کنیم که : ما زنده برآنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگى ما عدم ماست .
و من الله توفیق ،،،

موفق و سربلند باشید

 

لینک خبرگزاریها :

1) رجا نیوز : www.rajanews.com

2) پایگاه خبرى ، تحلیلى شیرازه : http://www.shiraze.ir/page.asp?tid=2800

3) پایگاه وبلاگنویسان ارزشى : www.pw-arzeshi.com

4) تریبون مستضعفین : http://www.teribon.org/archives/12767

5) طلبه بلاگ : http://www.talabeblog.ir/n-2950.html



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان