سفارش تبلیغ
صبا ویژن







اسم شبکه ملی اطلاعات را خط بزنید. اگر پهنای باند اینترنت بین الملل را از 60 به 510 گیگابیت بر ثانیه برسانید، طبیعی است که سرعت افزایش و قیمت کاهش پیدا می کند.به گزارش گرداب صحبت های روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دو نکته مهم را در بر داشت. نکته اول در تعریف شبکه ملی اطلاعات و نکته دوم در دستاوردهای فاز اول. نکاتی که به نظر می رسد با واقعیت، ارتباط چندانی نداشته باشد و صرفا آدرس غلطی برای ارائه عملکردی است که وجود ندارد.

نکته اولی که آقای واعظی به آن اشاره نموده است؛ تعریف شبکه ملی اطلاعات است. وی در ابتدا با بیان اینکه «تاکنون تعریف خوبی از شبکه ملی اطلاعات به مردم ارایه نداده ایم»؛ در مقام تبیین این تعریف برآمده و در دو جمله آن را تعریف و محدوده آن را از منظر خود مشخص می کند. وی در ابتدا با بیان اینکه:

«آن ‌چیزی که هاست و سرور آن در خارج از کشور است جزیی از شبکه ملی اطلاعات نیست. امکان دارد هزینه بیشتر و سرعت کمترین هم داشته باشد.»


نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ ?
سوره فصلت ، آیه 30
بر آنان که گفتند : پروردگار ما الله است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‏آیند که مترسید و غمگین مباشید،
شما را به بهشتی که وعده داده بودند بشارت است.

 عرض تبریک بمناسبت عید الله اکبر عید امامت و ولایت خدمت همه شیعیان وپیروان راستین ولایت

خداوند توفیق داد تاهشتمین سالگرد تاسیس جبهه وبلاگی غدیر را به همه دوستان و یاران و همراهان و اعضای همیشه ثابت قدم جبهه تبریک و شاد باش عرض بنماییم.

با گذشت  یک سال ازفاجعه منا و شهادت میهمانان خانه خدا  به دست اسفل اسافلین سعودی و با زیر پا گذاشتن حقوق خانواده های این  شهدا؛همجنین در حالی که امسال نیز با گرفتن فرصت برگزاری حج  ابراهیمی از مردم ایران ،هر چند زخم این درد بر دلهامان عمیق و جانکاه ست ،اما مانند همیشه استوار و محکم در راه آرمانهای خود و ولایت ایستا ده ایم و این فرصت با یاد آوری نقش اساسی پیروزی بر دشمنان ایران که همان دشمنان ولایت فقیه و  ولایت ائمه هدی می باشند،را یاد آوری میکنیم. مبادا از خط ولایت دور شویم که همانا نابودی و شکست مان در تفرقه صفوف فرزندان ایران و نفوذ دشمن در بین مردم و نخبگان موثر  خواهد بود.

ما اعلام می کنیم که کنار آمدن با استعمار و استکبار  و دشمن نه خواسته رهبری است و نه خواسته  ملت  شریف و شهید پرور ایران ؛و ما تنها راه پیروزی را در گرو  اقتدارو پایمردی بر سر تمامیت ارضی و آزادی و اقتدار در عمل حکومت سلامی ایران میدانیم. انتظار ما از همه مسئولین نیز همین برخورد را با دشمنان  است .

و اینک پیام چمعیت چبهه جنگ نرم سایبری بخصوص وبلاگ نویسان چبهه غدیر :

ما هم قسم و همراه در این فضای نبرد سایبری همچنان مقلد رهبر فرزانه خود حضرت اما م سید علی خامنه ای هستیم و خواهیم بود. فرمایشات ایشان و خواسته و فرمانشان را سرا پا گوشیم و هر زخمی و سختی را در راه عزت و  شرف اسلام و ایران عزیز به جان خریداریم. ما سلاح در دست با عزم و اراده آهنین و با قلبی سر شار از عشق ولایت پرچمدار نرز و بوم خود در این فضا به مبارزه ادامه خواهیم داد.از هر گونه شبه افکنی و ریا وتزویر و نفوذ و دشمنی .... اعلام برائت وبا روشنگری و تلاش چهره واقعی دشمنان را برای همگان آشکارا خواهیم کرد.

ی مولای من..... ما هرگزمولای خویش را تنها نخواهیم گذاشت، همیشه و همه جا در پشت سرشما گام خواهیم برداشت. هرگز پیمانی که با خون خود بستیم نخواهیم گسست. دشمنان از خشم قهر ما و زهر نیش قلم ما هرگز آسوده نخواهند بود.‌ای سید علی رهبر ما.. از شما یک اشاره از ما به سر دویدن

مگر نه آنکه غدیر روز ولایت و روز اتمام حجت است بر امت رسول الله است؟؟؟ مگر نه بزرگداشت روزهای بزرگ باید حامل درس و جوشش و پایبندی به آن روز عظیم باشد؟؟ آری اینگونه است که در این روز بزرگ و پر از خیر و برکت می‌خواهیم بار دیگر دست بیعت به سوی مولای خویش بریم و با ایشان عهد و پیمان تازه کنیم و دربندگی خدا و سر بازی ولایت بار دیگر دست بر سینه گذارده و به شعائر الله تعظیم کنیم.وبه فرموده مقام معظم رهبری:

 از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت امام سید علی خامنه‌ای

…... شما جوان‌ها باید براى آینده، بیشترین بار این مسئولیت را بر دوش بگیرید و خودتان را بسازید؛ نگذارید دشمن با توطئه‌هاى تبلیغاتى، با دروغ‌پردازى، امید را از دل‌ها بزداید؛ نگذارید بین شما اختلاف ایجاد کنند؛ نگذارید بین ملت و مسئولین، ایجاد اختلاف و جدائى کنند؛ آن‌ها این را می‌خواهند؛ آن‌ها از این یکپارچگى می‌ترسند؛ آن‌ها از این شعارهاى مستحکم شما می‌ترسند؛ آن‌ها از عزم و اراده‌ى جدى مسئولین می‌ترسند؛ می‌خواهند این عزم و اراده را متزلزل کنند. وقتى ملت در کنار مسئولین ایستاده است، هیچ مسئولى احساس تردید نمی‌کند؛ احساس تزلزل نمی‌کند و پیش می‌رود. این براى کشور ما لازم است؛ تا امروز بوده است، ان‌شاءالله در آینده هم خواهد بود. قطعاً ملت ایران در همه‌ى این چالشهائى که امروز با آن مواجه است و احیاناً در آینده هم با آن‌ها مواجه خواهد بود، بینى دشمن را به خاک خواهد مالید.

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة أمیرالمؤمنین و الأئمة المعصومین علیهم السلام




نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

سلام و درود ما  به همه سربازان گمنام سایبری سپاه که با اخباری اینچنینی نشان میدهند فضای اینترنت و فضای موبایلی را در رصد کامل خود داشته و با قدرت با جرائم در این محیط مبارزه می کنند ،خداوند حافظتان

مدیران 450 صفحه، کانال و یا گروه در شبکه‌های اجتماعی موبایلی دعوت، احضار یا دستگیر شده‌اند.

به گزارش گرداب تعدادی از افرادی که در حوزه‌های ضد امنیت اخلاقی، چرخه مدلینگ مجرمانه و توهین به عقاید دینی مردم فعالیت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 بر اساس این گزارش این اقدام در پی افزایش سطح مطالبات عمومی جامعه برای برخورد با مجرمان مجازی و با هدف حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی صورت گرفته است. بر همگان روشن است که گسترش روز افزون شبکه‌های اجتماعی در کنار مزایای آن، آسیب‌های فراوانی را نیز ایجاد کرده است. افزایش بیش از پیش محتوای ضد اخلاقی و ضد ارزشی که کیان خانواده را هدف قرار داده، از جمله این آسیب‌هاست.

لازم به ذکر است این افراد که در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام فعالیت می‌کردند، بر اساس بندهای الف و ب فهرست مصادیق محتوای مجرمانه مورد تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند. در این اقدام، مدیران 450 صفحه، کانال وا گروه در شبکه‌های اجتماعی مذکور، دعوت، احضار یا دستگیر شده‌اند. نکته مهم آنکه گزارش‌های مردمی ارسالی به سامانه گرداب تعاملی نقش موثری در شناسایی این افراد داشته است.

بدیهی است که در راستای تسریع در نیل به اهداف مذکور، اقدامات افراد در شبکه‌های اجتماعی مورد رصد مستمر قرار گرفته و با افرادی که با اقدامات مجرمانه خود، باعث از میان رفتن امنیت اخلاقی و گسترش محتوای ناسالم شوند، برخورد قضایی مناسب صورت خواهد گرفت



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    به گزارش «نسیم آنلاین»، متن نامه احمدی نژاد به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا که امروز به سفارت سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا تحویل داده شد، به شرح زیر است:

    سم الله الرحمن الرحیم

    الحمدلله رب العالمین و صل الله علی خاتم الانبیاء حضرت مصطفی محمد (ص) و اهل بیته الطاهرین و علی جمیع الانبیاء و المرسلین

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

    جناب آقای باراک حسین اوباما

    رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا

    سلام علیکم

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    به گزارش «نسیم آنلاین»، حسین شمسیان در سرمقاله امروز کیهان با عنوان "همایش مبارزه با فیش‌های نجومی!" نوشت:

    تا پیش از ورود  رهبر معظم انقلاب به ماجرای دریافت‌های نجومی برخی از مدیران دولتی، 2 رویکرد اصلی و عمده در مقابل افشای این روند ظالمانه وجود داشت و هر یک از این روش‌ها درصدد آن بود تا به نحوی از انحاء، مردم و رسانه‌های انقلابی را از پرداختن به موضوع بازدارند!


    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
       1   2      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان