سفارش تبلیغ
صبا ویژن







الحمدالله الذی جعلنامن المتمسکین بولایت علی ابن ابیطالب (ع)

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ ?
سوره فصلت ، آیه 30
بر آنان که گفتند : پروردگار ما الله است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‏آیند که مترسید و غمگین مباشید،
شما را به بهشتی که وعده داده بودند بشارت است.

ضمن عرض تبریک بمناسبت عید الله اکبر عید امامت و ولایت به اطلاع می‌رساند

به مدد الهی ششمین سالگرد تاسیس جبهه وبلاگی غدیر را به همه دوستان و یاران و همراهان و اعضای همیشه ثابت قدم جبهه تبریک و شاد باش عرض مینماییم

از پیامهای  های تبریک  عیدانه همه عزیزان و دوستان و همه رزمنده های جبهه جنگ نرم سپاسگزاری و تشکر مینماییم. و بار دیگر در این بیانیه  بر خود و همه همراهان لازم و ضروری میدانیم که در راه و اطاعت از فرمان  ولایت هرگز کوتاهی نخوایم کرد.

مگر نه آنکه غدیر روز ولایت و روز اتمام حجت است بر امت رسول الله است؟؟؟ مگر نه بزرگداشت روزهای بزرگ باید حامل درس و جوشش و پایبندی به آن روز عظیم باشد؟؟ آری اینگونه است که در این روز بزرگ و پر از خیر و برکت می‌خواهیم بار دیگر دست بیعت به سوی مولای خویش بریم و با ایشان عهد و پیمان تازه کنیم و دربندگی خدا و سر بازی ولایت بار دیگر دست بر سینه گذارده و به شعائر الله تعظیم کنیم.

…... شما جوان‌ها باید براى آینده، بیشترین بار این مسئولیت را بر دوش بگیرید و خودتان را بسازید؛ نگذارید دشمن با توطئه‌هاى تبلیغاتى، با دروغ‌پردازى، امید را از دل‌ها بزداید؛ نگذارید بین شما اختلاف ایجاد کنند؛ نگذارید بین ملت و مسئولین، ایجاد اختلاف و جدائى کنند؛ آن‌ها این را می‌خواهند؛ آن‌ها از این یکپارچگى می‌ترسند؛ آن‌ها از این شعارهاى مستحکم شما می‌ترسند؛ آن‌ها از عزم و اراده‌ى جدى مسئولین می‌ترسند؛ می‌خواهند این عزم و اراده را متزلزل کنند. وقتى ملت در کنار مسئولین ایستاده است، هیچ مسئولى احساس تردید نمی‌کند؛ احساس تزلزل نمی‌کند و پیش می‌رود. این براى کشور ما لازم است؛ تا امروز بوده است، ان‌شاءالله در آینده هم خواهد بود. قطعاً ملت ایران در همه‌ى این چالشهائى که امروز با آن مواجه است و احیاناً در آینده هم با آن‌ها مواجه خواهد بود، بینى دشمن را به خاک خواهد مالید.

 ((از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت امام سید علی خامنه‌ای))}

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة أمیرالمؤمنین و الأئمة المعصومین علیهم السلام

ای مولای من..... ما هرگزمولای خویش را تنها نخواهیم گذاشت، همیشه و همه جا در پشت سرشما گام خواهیم برداشت. هرگز پیمانی که با خون خود بستیم نخواهیم گسست ما خوانان و مقلدان شما چه در این فضای سایبری و چه در فضای حقیقی همیشه و با عزم راسخ گوش به فرمان اوامر جنابعالی خواهیم بودو در مصاف با دشمنان سربازی مطیع و جنگنده در برابر خصم دین و اسلام خواهیم جنگید. دشمنان از خشم قهر ما و زهر نیش قلم ما هرگز آسوده نخواهند بود.‌ای سید علی رهبر ما.. از شما یک اشاره از ما به سر دویدن



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان