سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسمه تعالی
« وَآسِ بَیْنَهُمْ فِی اللَحْظَةِ وَ النَّظْرَةِ حَتّی لاَیَطْمَعَ الْعُظَمَاءُ فِی حَیْفِکَ لَهُمْ وَ لاَیَیْأسَ الضُّعَفَاءُ مِنْ عَدْلِکَ عَلَیْهِمْ .»
و به یک چشم بنگر به همگان، خواه به گوشه چشم نگری و خواه خیره شوی، تا بزرگان در تو طمع ستم بر ناتوانان نبندند و ناتوانان از عدالتت مأیوس نگردند . نهج البلاغه نامه 27
عدل واژه ایست که  فرهنگ ها ، مکاتب و جوامع مختلف به فراخور آموزه های خود آن را تعریف کرده اند . این واژه در دین مبین اسلام نیز دارای جایگاه رفیعی است تا آنجا که خدای متعال در قرآن به کرات به آن پرداخته است . همین امر واضح حقایقی است که نشان می دهد حکومت بدون عدالت پایدار نخواهد بود .
امنیت روانی و فکری جامعه مرهون عدالت است و وجود نهادی وسیع و پر تمطراق به نام قوه قضائیه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران علتی جز برقراری عدالت ندارد . عدالت دارای شقوقی مختلف است که هر کدام در جای خود قابل تامل و بررسی است لکن فصل مشترک همه‌ی شقوق عدالت اعم از عدالت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... احساس امنیت است .
مسئولین محترم قوه قضائیه و قضات عزیز
قریب به ده سال از پیام 8 ماده ای رهبر معظم انقلاب در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی می گذرد؟
آقایان در این 10 سال چه کرده اید؟
آیا زمان آن فرا نرسیده است که ترس از لابی های قدرت را کنار بگذارید و تعالیم ائمه اطهار علیهم السلام  را تمکین نمایید؟  
عالیجنابان بهراسید از قهر دادار عالمین که برای شمایان غضب خدا سخت تر هم خواهد بود.
آیا وقت آن نرسیده که بدور از هیچ گونه مسامحه مر قانون را اجرا نمائید؟
امسال را رهبر فرزانه انقلاب سال همت مضاعف نام نهاد. این نام یعنی که دیگر شعار بس است.  سال سال کار و عمل مضاعف است.
باید امسال مبارزه با مفاسد اقتصادی را به عمل برسانید
چگونه انتظار دارید غاصبین بیت المال و متعرضین امنیت جامعه به سبب اتصال به اقویا آزادنه زندگی کنند و مردم احساس عدالت و امنیت داشته باشند؟
آیا وقت آن نرسیده که با اقتدار کامل از حقوق مردم در مقابل قلدرمآب های  اقتصادی دفاع کنید؟
از چه هراس دارید ؟ آیا هنوز قدرت مردم را باور نکردید؟
مگر قدرت مردم را ندیدید که با حضور حماسی خود در صحنه، چگونه اغتشاشگران و عاملین فتنه اخیر را در زیر پای خود له نمودند.
آقایان شما که تصویر مبارک امام خامنه ای را در اتاق کارتان نصب نموده اید، قصد ندارید یار ولایت باشید؟ یادتان هست مقام عظمای ولایت در سالروز واقعه هفتم تیر چه دستوری به شما فرمودند ؟
    « سخت‏ترین قسمت عدل هم عبارت است از آنجائى که طرف مقابلِ عدل، اقویا هستند؛ زیر بار نمیروند، زور میگویند، متوقعند. اینجا بایستى ایستادگى کرد. هنر قاضى این است، استقلال قاضى این است که در یک چنین مواقعى، فقط و فقط خدا را و مرّ قانون را در نظر بگیرد. در همه‏ى قضایا - قضایاى فردى، قضایاى اجتماعى - اگر قانون ملاک عمل باشد، عدالت تأمین میشود. »
-         در فتنه پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری عناصر زیادی دستگیر و محاکمه شدند، برخی به حبس و تعزیر و حتی اعدام محکوم شدند لکن مسببین و جریان سازان فتنه حتی به شعبه دادیاری دادگاه هم احضار نشده اند . حضرات چه پاسخی برای آحاد ملت دارید؟
-         طلبه سیرجانی را  به جرم عدالت خواهی و اعتراض به تبعیض دو بار بازداشت و زندانی نمودید تا جایی که با فرمان مستقیم رهبر انقلاب آزاد گردید.
-         با بیانیه دانشجویان بسیجی که در آن درد اصلی و خون دلهای ملت عنوان گردیده بود بشدت برخورد نمودید و مسئولین بسیج را احضار نمودید.
  آقایان مطالبات مردم زیاد نیست . ما تنها یک خواسته داریم آنکه در مقابل قانون همه یکسان باشند.
   و کلام پایانی را به ریاست محترم قوه‌ی قضائیه عرض می کنیم :
جناب آقای لاریجانی با توکل به خدا و به پشتوانه‌ی مردمی که در  یوم الله نهم دی و 22 بهمن نشان دادند در وسط میدان هستند تا به انقلابشان آسیبی نرسد، دانه درشت ها را به پای میز محاکمه بکشانید تا احساس امنیت در جامعه از بین نرود .
به یقین آگاهیم که در راه اجرای عدالت اسلامی و برخورد با اژدهای هفت سر فساد، سنگ اندازی ها زیاد است بهمین منظور ما وبلاگ نویسان حمایت قاطع خود را از هر اقدامی که منجر به رسوایی چهره های شهیر مافیای اقتصاد ، همانان که سالیانیست خون ملت را به شیشه نموده اند اعلام می داریم و در راه انتشار حقایق از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم نمود.
ضمناً ما وبلاگ نویسان نیز همانند سایر تشکلها دهم اردیبهشت ماه سالروز ابلاغ پیام رهبری به سران سه قوه را مهلت برخورد قانونی با دانه درشتها قرار خواهیم داد و در صورت عدم برخورد و مسامحه با مفسدین اقتصادی اعتراضات خود را به شکل جدی تری دنبال خواهیم نمود.
آقایان
بیایید با برپایی و اجرای عدالت اسلامی گامی در جهت تحقق ظهور عدالت گستر واقعی مهدی صاحب الزمان برداریم و در این مسیر یاریگر حضرت باشیم.

دوستان وبلاگ نویس می توانند با گذاشتن کامنت برای این یادداشت و یا لینک مطلب و همچنین ارسال آن به ایمیل فوه قضائیه، وزارت دادگستری، و سازمان بازرسی در این جنبش وبلاگی شرکت نمایند.
info@dadiran.ir
info@justice.ir
info@gio.ir

136@gio.ir










  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان