سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله النور

 

وقتى که اولین اقدامات براى به راه انداختن میتینگ سایبرى حماسه 22 خردادآغاز شد ، این موضوع برایمان خوب روشن بود که عزم و غیرت جوانان این مرز و بوم در فضاى سایبر نمیگنجد .

آسمان در مقابل عزم راسخ شما سر تعظیم فرود آورده است و زمین زیر قدمهاى استوارتان گلبارن میشود ، 22 خرداد 1388 سالروز حماسه اى بود که شما رقم زدید تا تمامى عالم بفهمند و آگاه باشند با اینکه 31 سال از عمر انقلاب عزیز اسلامى میگذرد ، این نسل سومى ها هستند که با تکیه بر اندیشه هاى ناب امام روح الله ( ره ) و با اتکا به ولایت امام خامنه اى ( حفظه الله ) تا پاى جان از این میراث مقدس و گرانبها حمایت و صیانت میکنند .

سالگرد یوم الله 22 خرداد در فضاى سایبر به باشکوه ترین شکل ممکن گرامى داشته شد ، ما آمدیم تا به همه ثابت کنیم که فقتنه و نفاق در میان ملت شریف ایران جایى ندارد ،  آمیدم تا دشمنان این مرز و بوم از داخلى و خارجى بدانند که ما از توپ و تانگ و تفنگ آنها ابایى نداریم ، ما با قلممان پاتک میزنیم ، با باورمان به دشمن یورش میبریم و با ایمان در مقابل هجمه هاى آنها خاکریزى میزنیم به بلنداى همه آسمان .

مرحبا به عزم والا و غیرت شگفتى آفرین شما عزیزان ، میتینگ سایبرى حماسه 22 خردادبا همت شما به یکى از بزرگترین و پر تعداد ترین جنبش هاى فضاى مجازى تبدیل شد و رسانه ها مختاف خبرى از این اتفاق گرامى سخن ها گفتند و نوشتند .

جبهه وبلاگى غدیر از تمامى کسانى که به هر نحو ممکن ، چه با لینک کردن خبر ، ثبت لوگو و نوشتن مطالبى در این باب یار و همراه بودند کمال تشکر را دارد .

و من الله توفیق ،،،

 موفق ، سربلند و پیروز باشید ،،،

 

* مقلات و دست نوشته هاى دوستان به همراه لینک ها ( براى دانلود و مشاهده کلیک کنید )



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان