سفارش تبلیغ
صبا ویژن








گرامی باد روز پاسدار بر آنان که از جنس شهیدان و هم پیمان با حسین(ع) و از نسل فصل سرخ استقامتند.
ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مبارک باد

آپلود عکس


انقلاب اسلامی معجزه قرن است. در دوره ای که تفکرات غربی و شرقی بر جهان استیلا داشتند و در عین تضاد ظاهری بر این نکته تاکید داشتند که دین توان اداره جامعه را ندارد و به تعبیری افیون توده هاست، مردی با تکیه بر قدرت لایزال الهی و بسیج کردن توده های مردم، ذیل پرچم دین، این معجزه را رقم زد و به تعبیر "فرد هالیدی" روزنامه نگار بریتانیایی انقلابی کرد برای خدا. انقلابی که آرمانگرایی بر اساس نگاه بلند و جهانی اسلام و چتر حمایتی آن بر سر مستضعفین در هر نقطه از جهان اصلی ترین شاخصه آن است.
این معجزه هزاره جهت حراست از مرزهای ایدئولوژیک و جغرافیایی نیاز به نیرویی در طراز خود دارد و نیروهای دفاعی کلاسیک را یارای نگهبانی از آن نیست. بی شک سپاه نیرویی در طراز انقلاب اسلامی است برای پاسداری از تمامیت انقلاب در تمام ابعادش. و این سپاه که حتی در انتخاب اسم نیز محصور به حدود و ثغور جغرافیایی مصطلح نشده متشکل از پاسدارانی است که به سرور و سالار آزادگان جهان اقتدا کرده و این مجموعه منسجم را بوجود آورده اند.
چه خوش تقارنی است نامگذاری روز ولادت بزرگمرد منجی اسلام، سید جوانان اهل بهشت به نام روز پاسدار. ابرمردی که برای احیای دین جدش از تمام دنیای خویش گذشت، الان الگوی پاسداران است.
پاسدارانی که برای حراست از میراث بزرگ شهدا، در هر عرصه ای لازم بوده وارد کارزار شده و باعث بُهت و حیرت جهانیان شده اند. زمانی لازم بوده برای حراست از انقلاب با دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بایستند، سینه سپر کرده اند، زمانی لازم بوده برای جلوگیری از تاثیر تحریم های اقتصادی دشمن کار جهادی در عرصه اقتصاد انجام دهند، مردانه جهاد علمی و اقتصادی کرده اند، زمانی لازم بوده از  تمامیت امت اسلامی در جغرافیای جهان اسلام دفاع کنند، صحنه را خالی نکرده اند. مردانی که شهادت از دید آنان فوز عظیم است و مرگ در راه اعتلای آرمانهای انقلاب اسلامی را شهادت می دانند و برای نیل به آن هنوز هم که هنوز است از هم سبقت می گیرند.
نیازی نیست که منتظر توجه و تشکر دیگران بمانند. تمجید و تشکر دنیوی برای آنان مهم نیست. مهم رضایت ذات باری تعالی است. کار اینان حراست است و این وظیفه را با تمام وجود قبول کرده اند. دریغ که دشمن جایگاه اینان را بسیار بیشتر از برخی دوستان می شناسد و بعضا در برخی عرصه ها تنها هم آورد خود را فرزندان بسیجی امام روح ا...  می بیند و به این نیز اذعان دارد.
پاسداری را نباید در قامت یک شغل دید  و پاسدار را در کسوت یک شاغل در سپاه. که در اینصورت بسیار در حق اینان جفا کرده ایم. پاسداری یک شغل نیست، یک تعهد و رسالت است و پاسدار، یک شاغل نیست، یک عاشق است، یک حقوق بگیر نیست، بلکه یک حق بگیر است.

این روز بزرگ را خدمت تمام پاسداران انقلاب در تمام اقصی نقاط جهان اعم از ایران، لبنان، سوریه، یمن، عراق و ... تبریک و تهنیت عرض می کنم. به امید آن روز که تفکر انقلابی پاسداران الگویی برای عمل انقلابی در اقصی نقاط جغرافیای جهان اسلام گردد و اندیشه وحدت بخش آنان عاملی در راستای ایجاد ید واحد علیه استکبار جهانی گردد.

  ?جهت سلامتی و پیروزی?
?پاسداران مدافع حرم #صلوات?




  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان