• وبلاگ : جبهه وبلاگي غدير
  • يادداشت : بيانيه جنبش حمايت از تهيه کننده برنامه سمت خدا
  • نظرات : 7 خصوصي ، 64 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      
     
    + يکي از اين ملت 
    جناب مهندس ضرغامي!
    آگاه باشيد که اين برهه از زمان و نحوه برخورد شما با اين نهي از منکر از مديران شما، امتحاني ست الهي که اگر به موقع اقدام مناسب نکنيد، قضاوت تاريخي امت حزب الله را در پي دارد!
    ما شما را مسئولي انقلابي و بسيجي براي رسانه ملي مي دانيم و انتظار داريم تصميم انقلابي بگيريد!
    نهي از منکري که در برنامه سمت خدا انجام شد، حرف دل همه مومنين است. اگر امروز به اين اقدام نادرست مدير خود پايان ندهيد، و تهيه کننده برنامه سمت خدا جناب آقاي رکني را ابقاء نکنيد و مديري که در پاسخ نهي از منکر، بجاي خضوع و تمکين در برابر حق، تيشه به دست گرفته و به ريشه دلسوزين و مومنين مي زند، را مجازات نکنيد، با افشاگري و موج اعتراضات مردمي و نهي از منکر عمومي در قبال سکوت خود، مواجه خواهيد شد!
    والي الله المصير

    حمايت مي کنيم
    عزيز ارزشمند وبلاگ بسيار پر محتواي دارين به قلم زيباي شما وزاويه ديد شما بايد تبريک گفت شبکه وبلاگي در راستاي حمايت از قلم ارزشي هاي مانندشما وبلاگ نويس محترم راه اندازي شده است ما افتخار مي کنيم مطالب شما را در سايت بازنشر بدهيم بنابراين خواهشمنديم جهت تعامل وهمکاري بيشتر لينک ولوگوي سايت را در بخش پيوندهاي با ارزشتان قرار بدهيد وبا عضويت در آن نسبت به ارسال مطالب ارزشمندتان اقدام کنيد تا ما نيز بر حسب وظيفه انجام وظيفه نموده وبازنشر بدهيم
    ياعلي
    http://www.kordestanweb.ir
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 93 ارديبهشت 21 نوشته شما با عنوان برنامه سمت خدا برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب رهگذرم، دل نبند.... و دبير سرويس آن حامدگودرزپور بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
     <      1   2   3   4   5