سفارش تبلیغ
صبا ویژن







موضع گیری سایت شهید آوینی به واکنش دستگاه قضا نسبت به مطالبات جریان ارزشی وبلاگستان به قلم مدیر مسئول آن

به قلم مدیر مسئول

آنچه در روزهای اخیر به وقوع پیوست و واکنش های متفاوتی که از اشخاص حقیقی و حقوقی گوناگون به نمایش گذارده شد ، ما را نیز واداشت تا از سر تکلیف به عنوان کوچکترین سرباز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نکاتی را متذکر شویم.

فتنه 88 با تمام سختی ها و تلخ کامی های ظاهری خود مصداقی بود برای ضرب المثل « عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد ». در این فتنه، کینه توزی و عداوت زخم خوردگان و دشمنان انقلاب اسلامی و آنان که نتیجه‌ی زر و زور و تزویرشان علیه نظام اسلامی جز سود چیزی برای جمهوری اسلامی ایران نداشته است از یک سو، و بی بصیرتی خواص مردود از سوی دیگر سبب شد تا امت بصیر و بیدار حزب ا... تنها و تنها از امام خویش حضرت امام خامنه ای حفظه ا... تعالی خط و فرمان پذیرد و برخی خواص و نخبگان را که قلیل المعونه و کثیرالمؤونه (پر هزینه و کم نفع) هستند و علی رغم هزینه های بسیاری که نظام برایشان متحمل شده است، در مواقع حساس شانه خالی کرده اند و چراگاه دنیا را بر درختان پر ثمر بهشت رجحان داده اند- از این رابطه حذف نمایند.

این رابطه مستقیم و بی واسطه امام و امت در دل جریان ارزشی فعال در فضای مجازی نیز به طور ناخواسته شبکه و سامان و رابطه‌ای را ایجاد کرد که بستر ساز حرکت های باشکوه و مقتدرانه ای در این فضا شد و دشمنان را که دل به این فضا بسته بودند به عجز و اعتراف به این عجز واداشت؛ حرکت هایی که هر چند در فضای مجازی آغاز می شد اما در 9 دی و 22 بهمن 88 در بیرق های در دست امت و در کلامشان نمود پیدا می کرد.

تمامی نیروهای حزب ا... خصوصا سنگرداران جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی با لبخند امام خویش راه را طی می کنند و خط قرمزشان آن جایی است که احساس کنند عملشان ابروهای ولی مطلق زمان را در هم خواهد کشید. خط آنان خط ولایت است و جز این خط در سایر خطوط خطر نمی کنند و دستخط های آقایان و آقازادگان را از هر نوع که باشد شایسته تبعیت نمی دانند.

یکی از خط مشی هایی که امت حزب ا... در لابه لای فرموده های فرمانده معظم کل قوا یافته اند، عدالت طلبی و استواری در راه حق و حقیقت جویی است، لذا بر مطالبه مشروع خود مبنی بر محاکمه سران لجوج و مزدور فتنه 88 که آبرو و اقتدار نظام را به بازی گرفته اند و از مماشات دستگاه های ذی ربط نظام و وجود آزادی بیان در حکومت اسلامی برای توهین و اتهام زنی به این شجره طیبه بهره گرفته و می گیرند ، پافشاری می نمایند.

به نظر ما تنها نهاد مشروع و موظف در جمهوری اسلامی ایران برای احقاق این حق ملی قوه محترم قضائیه است که ریاست آن توسط مولا و مقتدایمان تعیین شده و در قانون اساسی عهده دار این امر می باشد. لذا همچنان دادخواهی ما از دستگاه قضا و خصوصا شخص آیت ا... آملی لاریجانی که شخصا عالمی فکور و متعهد و قطعا از عمارهای انقلاب اسلامی می‌باشند ادامه دارد که چرا در حالی که حدود یک سال از 9 دی 88 می گذرد هنوز فرماندهان هتک حرمت عاشورای حسینی و قاتلان شهدای مظلوم بسیجی فتنه 88 و صادرکنندگان بیانیه های سراسر توهین آمیز و بی پایه علیه نظام مقتدر اسلامی و براندازان و محاربین یعنی موسوی ، کروبی و خاتمی و سایر افراد معلوم الحال آزادانه در سرزمین شهیدان جولان داده و علیه نظام و ولایت یکه تازی می‌کنند.

و در عوض شاهد آن هستیم که وقتی در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر ، این وظیفه مهم و این کوتاهی دستگاه قضایی گوشزد می شود ، با وبلاگ نویسان و حامیان آنان برخوردی به دور از انتظار می شود که شاید از لحاظ قانونی از حقوق دستگاه قضا باشد ، اما می‌شد با برخوردی پدرانه تندی ها را گوشزد کرد.

البته ما با وهن و توهین به سران قوای جمهوری اسلامی مخالفیم ، اما انتقاد سازنده و گوشزد نمودن وظایف فراموش شده را وظیفه شرعی و قانونی خویش می دانیم و اتفاقات اخیر و نامه نگاری هایی که مخاطبشان قوه محترم قضائیه بوده است را تبلور عقده در گلو مانده بخشی از افسران جنگ نرم می دانیم که با   قلمی تند و تیز و شاید مفرطانه به دلیل توهین ها و بیانیه های بی شرمانه اخیر سران فتنه به رهبرشان آن را گشودند ؛ قلم هایی که نه تنها ضدیتی با مرجعیت و روحانیت و نظام ندارند که خود سپر بلای روحانیت ولایی بوده و ان شاء ا... خواهند بود.

نکته دیگری که از رابطه مستقیم و بی واسطه امام و امت قابل برداشت می باشد، این است که جریان انحرافی اصولگرا آرزوی نفوذ و خط دهی امت حزب ا.. را چه در عملکردها و حرکت ها و چه در انتخابات ها و موضع گیری ها- به گور خواهد برد. امت از امام خویش خط می گیرد و جریان انحرافی نمی تواند از آب گل آلود ماهی گرفته و خشم انقلابی و اعتراض های سایبری جریان ارزشی که در حقیقت نوک پیکان آن به سمت سران فتنه است را به نفع خود مصادره نموده و از آن برای ایجاد شکاف و چند دستگی در بین فعالان ارزشی این فضا و یا سران محترم قوا بهره گیرد.

نکته دیگر اینکه در دل جریان حزب الله در فضای مجازی، هر کس به ولایت و آرمان های امام راحل عظیم الشأن(ره) پایبند باشد و وفادار ، در کنار هم سنگران خود می رزمد، اما اگر کسی قدمی بر خلاف این برداشته و از سر جهالت یا غرض ورزی در مقابل جریان اصیل ولایتمدار در این جبهه حرکت نماید، قطعا به خودی خود حذف شده و اثر و نشانی از او باقی نخواهد ماند.

در پایان به هم سنگران جهاد نرم در فضای سایبری یادآوری می نماییم در شرایطی که اجرای طرح شجاعانه هدفمند کردن یارانه ها و تحول اقتصادی و سالگرد دفن فتنه گران در 9 دی و شکست دشمنان در برنامه ریزی برای 16 آذر و عاشورای حسینی سبب یأس و ناامیدی استکبار و گروهک بسیار قلیل حامی آنان در داخل شده است ، باید به گوش و به هوش بود تا بار دیگر دست هایی را که قصد ایجاد تفرقه در درون جریانات ولایتمدار در فضای مجازی را دارند تا ما را به خودمان مشغول ساخته و از سران فتنه غافل کنند، از آرنج قطع نموده و آن گونه عمل نماییم که بر یأس شیطان و شیطانیان افزوده شود ان شاء ا...

یادمان نرود که دشمن اصلی ما استکبار جهانی و دنباله های پست داخلی شان به سرکردگی موسوی، کروبی، خاتمی و بعضی ها! هستند.

 

کوچکترین سرباز 8 ماه نبرد سایبری

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان