سفارش تبلیغ
صبا ویژن







صدور بیانیه شورای هماهنگی فعالان سایبری در پی اعتراض یک سایت داخلی

در پی اعتراض یک سایت خبری به کلیپ پخش شده در غرفه «شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی» در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، این پایگاه بیانیه ای صادر کرد.

این بیانیه  در سه بخش مواضع شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی را بیان داشته است که برای مطالعه آن می توانید اینجا را کلیک کنید.

«فاطمه موسوی» عضو شورای هماهنگی فعالان سایبری در پاسخ به خبرنگار طلبه‌بلاگ گفت: در کلیپ پخش شده مذکور هیچ تصویری از سید حسن خمینی و محمد رضا باهنر وجود نداشته است و یکی از سایت‌های داخلی اقدام به فرافکنی و تخریب چهره این شورا کرده است. این سایت عنوان کرده بود که در کلیپ پخش شده در نمایشگاه از تصاویر آقای رضایی و سید حسن خمینی و  هاشمی رفسنجانی استفاده شده است و ادعا کردند که این کلیپ تفرقه‌انداز است.

وی با عنوان این مطلب که کلیپ متعلق به هشت ماه دفاع سایبری است، بیان داشت: یکی از کاربرانمان این کلیپ را ساخته بود و بالطبع در نمایشگاه، ما کارهای پیشین خود را ارائه می‌دهیم که این کلیپ نیز یکی از آنهاست.

وی با اشاره به عدم اطلاع برخی از موضوع فتنه گفت: بسیاری هنوز نمی‌دانند فتنه یعنی چه و هنگام مراجعه به غرفه ما  این سوال را از ما می‌پرسند و این کلیپ‌ها برای روشنگری مفید هستند.

گفتنی است فعالیت این شورا هشت ماه به صورت سایبری بوده است و پس از آن اولین همایش خود را در پی اعتراض به پاره کردن  تصویر امام خمینی (ره) برگزار کرده‌اند. پس از آن همایش‌های دیگری با عنوان «بصیرت» و «جنگ اراده ها» در تهران برگزار کرده‌اند.

پایگاه خبری-تحلیلی فردا نیوز، در گزارشی نوشته بود: نکته درخور توجه نشان دادن تصاویر چهره هایی همچون هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری، سید حسن خمینی نوه امام (ره)، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران در مجلس همزمان با پخش سرود منافق است که بر خلاف توصیه ها و تاکیدات چندباره رهبر معظم انقلاب است.

این شورا که به صورت خودجوش شکل گرفته است در ابتدا برای ساماندهی فعالان سایبری به صورت انجمن صنفی مطرح شد که با رد آن از سوی برخی به صورت شورا فعالیت خود را آغاز کرده است.

موسوی که خود نیز یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است اعلام داشت: در زمان جنگ تحمیلی دشمن روبروی ما ایستاده بود و قابل تشخیص بود اما هم اکنون در حوزه جنگ نرم شناسایی دشمن دشوار شده است بنابراین ملاک عملکرد ما سخن مقام معظم رهبری است.

این شورا بیش از دوهزار وبلاگ، سایت و انجمن را زیر پوشش دارد که در نمایشگاه امسال نیز تاکنون نزدیک به دوهزار فرم عضویت آن از سوی بازدیدکنندگان پر شده است.

موسوی در ادامه از تشکیل کلاس‌های آموزشی برای اعضای این شورا خبر داد و گفت: هدف ما این است که اعضا را به سمتی سوق دهیم که ولایت فقیه را در راس امور خود قرار دهند و برای افراد تازه عضو شده شناخت شورا و هم چنین برای فعالین فضای مجازی در شهرستان ها کلاس آموزشی و ارسال جزوات را در نظر گرفته ایم.

وی افزود: تاکنون 50 استاد درحوزه محتوایی و فنی در نظر گرفته شده اند که به زودی کلاس‌ها را تشکیل خواهیم داد.

برای آشنایی بیشتر با شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی اینجا را کلیک کنید.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان