سفارش تبلیغ
صبا ویژن







"بسم الله ارحمن الرحیم"
((والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا وإن الله لمع المحسنین))

"کسانی را که در راه ما مجاهدت کنند ، به راههای خویش هدایتشان می کنیم ، و خدا با نیکوکاران است"


با سلام و سپاس 
 مدیریت جبهه وبلاگی غدیر  به عرض میرساند
صمیمانه منتظر حضور شما دوستان و همسنگری های گرامی  در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی می باشد .
جبهه  وبلاگی غدیر  بیش از شش سال تلاش و تکاپو در شکل گیری موج ها و حرکت ها و جنبش های وبلاگی و سایبری در فضای  مجازی، اکنون در دومین نمایشگاه دیجیتال انقلاب اسلامی برای معرفی جبهه و  حضور در صف عزیزان رزمنده این حوزه حاضر گردیده است.
جبهه وبلاگی غدیر با کسب رتبه سوم وبلاگ نویسی در همایش بین اللملی مسابقه مرگ بر امریکا  و جشنواره پروانه گان و  همچنین  رتبه برتر وبلاگهای انقلاب اسلامی در همایش های مختلف؛ افتخار دارد که این راه را با همکاری  و مساعدت همه عزیزان  همراه و همسنگران جبهه طی کرده است.

یاری و همراهی شما همسنگران با "جبهه وبلاگی غدیر " همواره مایه دلگرمی و ایستادگی این جبهه و عزیزان فعال در این سنگر  بوده است.

نظرات و پیشنهادات شما عزیزان همواره راهگشای  خوبی برای ایجاد حرکت ها و موج ها و جنبشهای همگانی در سایبر بوده و هست لذا با حضورتان در  نمایشگاه وغرفه این جبهه  بار دیگر همراهی و حمایت فرمایید.

نمایشگاه رسانه های انقلاب اسلامی  فرصتی مغتنم است برای فصل نو و رشد دوباره،  تا ضمن دیداری رو در رو با شما عزیزان از تجربیات و نظرات ارزشمند شما برای پیمودن ادامه راه در این عرصه بهره مند شویم ، و شما عزیزان از نزدیک میتوانید از فعالیت های انجام شده  مطلع گردید.

جبهه وبلاگی غدیر  منتظر حضور شما عزیزان در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی می باشد .

زمان :1 تا 7 شهریور 1393 (از ساعت 9 تا 21)

مکان :سالن نمایشگاه بوستان گفتگو - تهران

 

به نقل از فرهنگ نیوز ادرس و تو ضیحات  خدمت شما عزیزان

لازم به توضیح است ، موقعیت خوب نمایشگاه (بوستان گفتگو) شرایط را برای استفاده چندجانبه از فضای نمایشگاه نیز فراهم می کند. شما مخاطبین گرامی، می توانید ضمن بازدید از نمایشگاه از فضای سبز خارج نمایشگاه نیز بهره مند شوید.

این بوستان از شمال به مجموعه پل های تقاطع بزرگراه های شهید چمران و حکیم ، از جنوب به خیابان جواد فاضل، از شرق به بزرگراه شهید چمران و از غرب به کوی نصر ختم می شود نقش بسیار مهمی در کاهش آلودگی هوای منطقه و پر کردن اوقات فراغت مردم ایفا می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این بوستان اینجا کلیک کنید.

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان