سفارش تبلیغ
صبا ویژن







هشتمین اجتماع بزرگ حزب الله سایبر - پاسداشت مقام امام هادی علیه السلام

به منظور پاسداشت مقام امام دهم شیعیان امام علی النقی الهادی علیه السلام و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر هشتمین همایش حزب الله سایبر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین استاد پناهیان برگزار می گردد.

بدین منظور از تمامی افسران جنگ نرم و فعالان فضای مجازی دعوت می گردد که با حضور خود ضمن پاسداشت مقام امام هادی علیه السلام ما را در برقراری انسجام هرچه بیشتر بین نیروی های مذهبی و انقلابی در فضای مجازی یاری دهند.

زمان : چهارشنبه سوم خردادماه - ساعت 17 لغایت 20

مکان : خیابان طالقانی جنب میدان فلسطین - سینما فلسطین

مسئول اجرایی این همایش در مصاحبه کوتاهی با خبرنگار فرهنگ نیوز هدف از تشکیل این همایش را هم سو کردن فعالان فضای مجازی در قبال هتک حرمت به ساحت مقدس امام هادی (ع) و گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر بیان و از حجت الاسلام و المسلمین استاد علیرضا پناهیان، حاج حسین یکتا مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج)، سردار مقدم فر، پیام فضلی نژاد تحلیلگر سیاسی روزنامه کیهان و کربلایی میثم مطیعی ذاکر اهل بیت(ع)به عنوان میهمانان ویژه این همایش یاد کرد.

مسئول اجرایی هشتمین همایش حزب الله سایبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری هفت همایش ویژه فعالان فضای مجازی طی سال های 88 تا 90، افزود: «در این همایش به افرادی که در همایش های پیشین و یا از طریق سایت، به عضویت حزب الله سایبر در آمده اند، کارتهای عضویت تحویل داده خواهد شد»
ضمنا در این همایش بلیط اکران ویژه انیمیشن سینمایی « داستان سامرا » مخصوص فعالان فضای مجازی، بصورت رایگان، در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

در پایان همایش از افرادی که در نام آنها اسامی مطهر « هادی » یا « نقی » وجود داشته باشد، نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
مسئول اجرایی همایش در پایان از تمامی فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی دعوت کرد تا با حضور خود، بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و هتاکان به ساحت مقدس ائمه معصومین علیهم السلام بکوبند و با قدمهایی استوار موجبات خوشنودی دل فاطمه زهرا(س) و اباصالح الهمدی (عج) را فراهم نمایند
.


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان